حجت الاسلام فعالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلام گفت : انتخابات یک نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و ما نباید این نعمت بزرگ را کوچک بشماریم.

 حجت الاسلام فعالی تبلیغات اسلام گلوگاه

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روزیکشنبه ۲۷دی ماه ۹۴گفت : انتخابات یک نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و ما نباید این نعمت بزرگ را کوچک بشماریم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه افزود: قسمت دوم بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه در رابطه با انتخابات بود که معظم له ۱۴ نکته اصلی را در این خصوص ذکر کردند که این نشان از تیز بینی و بصیرت مقام معظم رهبری است و جا دارد کارشناسان و افرادی که خود را انقلابی می دانند، باید این نکات را تبیین و در جامعه فرهنگ سازی کنند.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه، اظهار داشت : اولین نکته ای که حضرت آقا فرمودند، موضوع انتخابات و جایگاه و اهمیت آن بود، نعمت بزرگی که خداوند به جمهوری اسلامی ایران عطا کرده است.

 

فعّالی در خصوص اینکه کسانی بودند که به امام خمینی(ره) می گفتند وقتی نظام اسلامی شد، انتخابات نباید باشد،تصریح کرد : تعبیر امام(ره) این بود که باید انتخابات باشد و این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند و فرد اصلح را انتخاب کنند و آنچه که مردم می خواهند باید باشد و نتیجه این دقت امام(ره) این شد که مردم از اول انقلاب در انتخابات شرکت و نقش مؤثری داشته باشند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، با اشاره به اینکه متأسفافه برخی افراد جاهل داخل کشور و همچنین کشورهای غربی و استکبار، نظام جمهوری اسلامی را نظام دیکتاتوری می خوانند، ابراز داشت : نظام دیکتاتوری را آمریکا، اسرائیل و دست نشانده آن در منطقه و در رأس آن عربستان چگونه مردم را به خاک و خون می کشند و ثروت ملتها را به غارت می برند هستند و با این همه جنایات آنها, کشور ایران را نظام دیکتاتوری می دانند!.

 

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی در ادامه تأکید کرد : برگزاری انتخابات پر شور و حضور حداکثری در کشور ثابت می کند که نظام جمهوری اسلام دیکتاتوری نیست و اگر این حق از مردم گرفته می شد، آن موقع تهمت استکبار به کشور ما ثابت می شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است.