سیدرضا صالحی امیری در نشست مشترک نخبگان مازندرانی مقیم پایتخت با مدیران فعلی دستگاه های اجرایی گفت: برای رسیدن به توسعه مازندران باید منافع سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی خود را فدای منافع مردم مازندران کنیم.

salehi amiri5

 

به گزارش شرق پرس استانداری مازندران با هدف بهره گیری از تجربیات، نظرات و راهکارهای کارشناسی برای شتاب بخشی به توسعه استان نشست مشترک نخبگان مازندرانی مقیم پایتخت با مدیران فعلی دستگاه های اجرایی را روز سه شنبه در تهران برگزار کرد.

 

 

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران که خود مازندرانی است در این گردهمایی بر لزوم انسجام و تقویت وحدت درونی بین مازندرانی ها تاکید کرد.

 

سیدرضا صالحی امیری گفت : در حالی که نیروی انسانی نخبه و فرهیخته مازندران توانایی اداره کشور را دارد اما در اداره یک استان با مشکل مواجه است.

 

وی با بیان اینکه تا زمانی که بین نخبگان و مدیران فرهیخته مازندران انسجام ایجاد نشود و حاشیه سازی ها از بین نرود، مازندران پیشرفت نخواهد کرد، افزود : هرکسی با هر گرایشی باید به فکر ریشه کنی فقر اقتصادی ، کاهش نرخ بیکاری بالا و افزایش درآمد مردم مازندران باشد.

 

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تاکید بر این نکته که نیازمند تحول فکری در مازندران هستیم ، بیان داشت: تخریب کار ساده ای است و با یک جمله انجام می شود اما برای ساخت شخصیت سال ها طول می کشد.

 

صالحی امیری تاکید کرد : برای رسیدن به توسعه مازندران باید منافع سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی خود را فدای منافع مردم مازندران کنیم.

 

به گزارش ایرنا وی تصریح کرد: نخبگان ، فرهیختگان و مدیران باید منافع مردم را بر منافع خود ترجیح بدهند.