علی اصغر یوسف نژاد گفت: نمایندگان تندرو به دنبال ناکام ماندن برنامه های دولت یازدهم هستند و سنگ اندازی ها پیش پای دولت تدبیر و امید برای ناموفق نشان دادن در اذهان مردم صورت می گیرد.

یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود: برخی نمایندگان تندرو مجلس قبل در اتاق فکر مقابله با دولت هستند

 

 

به گزارش شرق پرس نماینده شهرستانهای ساری و میاندورود و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که برخی از نمایندگان تندرو مجلس نهم در اتاق فکر مقابله با دولت تدبیر و امید فعال شده اند.

 

علی اصغر یوسف نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : این عده از نمایندگان پس از حذف شدن از فهرست انتخاب مردم در هفتم اسفند ماه ۹۴ ، در اتاق فکرمقابله با دولت جذب شدند .

 

وی ادامه داد : این نمایندگان تندرو به دنبال ناکام ماندن برنامه های دولت یازدهم هستند و سنگ اندازی ها پیش پای دولت تدبیر و امید برای ناموفق نشان دادن در اذهان مردم صورت می گیرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بزرگنمایی حقوق های غیرمتعارف را از کارکردهای اتاق فکر مقابله با دولت با حضور این نمایندگان تندرو اعلام کرد.

 

یوسف نژاد گفت : انتظار ما از دولت تدبیر و امید ، بخصوص کابینه مجرب این بود که مسایلی چون فیش های حقوقی نامتعارف را که ارثیه بر جای مانده از سنوات گذشته بوده ، زودتر از این که از سوی اتاق فکر ضد دولت رونمایی شود ، خودشان با تدبیر این مشکل را رفع می کردند.

 

وی اضافه کرد : البته دولت تدبیر و امید به محض ورود به موضوع فیش های نامتعارف ، کارهای خوبی انجام داد که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر به مردم دارد.

 

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با دفاع از عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی گفت که دولت در حوزه اقتصادی هم توانست ثبات خوبی را ایجاد کند و قطار اقتصاد را به ریلی اصلی خود برگرداند.

 

یوسف نژاد کاهش تورم را یکی از دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و اشتغال و اقتصاد را دو برنامه مهم برنامه مجلس دهم اعلام کرد که با همراهی دولت اجرایی می شود.

 

مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که هفت نماینده نخستین بار صندلی سبز نمایندگی مردم این خطه شمال کشور را در مجلس تجربه می کنند.