واحدی با تاکید بر اصل بی طرفی مسئولان در انتخابات آینده از برکناری و عزل دو دهیار به دلیل حمایت های انتخاباتی و تبلیغاتی برای کاندیدای مجلس در شهرستان ساری خبر داد.

barkenar-azl5

 

 

به گزارش شرق پرس، جواد واحدی صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور، به اشاره به طوفان اخیر در شهرستان ساری گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان که در حادثه طوفان اخیر به خوبی عمل کردند تقدیر می‌کنم.

 

 

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت طوفان اخیر را در مرکز استان شاهد بودیم، افزود: از مدیران آموزش و پرورش انتظار می‌رود که فضای مهر را به بهترین شکل برای دانش‌آموزان آماده کنند.

 

 

فرماندار ساری تصریح کرد: بعد از حضور مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران شاهد تغییرات مثبت زیادی در این اداره کل بودیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است، ادامه داد: این سند می‌تواند راهگشای بسیاری از مباحث آموزش و پرورش در ساری باشد.

 

 

واحدی با تاکید بر اینکه آموزش ابتدائی سنگ بنای تعلیم و تربیت محسوب می‌شود، اظهار کرد: در حوزه آموزش ابتدائی با کمبود نیروی انسانی متخصص رو به رو هستیم.

 

 

واحدی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید برنامه‌های فرهنگی در راس کار مدیران قرار گرفته است.

 

 

وی با اشاره به اینکه ۳ اصل بی‌طرفی، امانتداری و قانون‌مداری در انتخابات آتی باید در دستور کار مدیران دولتی قرار بگیرد، تاکید کرد: دو دهیار شهرستان ساری به دلیل کارهای تبلیغاتی برای کاندیداهای مجلس عزل شدند.

 

 

 

 

ایسنا