مربیان پیش دبستانی که تعداد آنان به یکصد تن بالغ میشود از ساعت 11 صبح امروز در نمازخانه اداره کل آموزش وپرورش مازندران گرد هم آمده اند و با اقامه نماز جماعت ظهر همچنان به تجمع خود ادامه داده اند.

amozeshoparvaresh-maz

 

 

به گزارش شرق پرس مربیان پیش دبستانی مدارس مازندران در اعتراض به اجرا نشدن قانون پرداخت حقوق وساماندهی آنان در مازندران دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

 این افراد که تعداد آنان به یکصد تن بالغ میشود از ساعت ۱۱ صبح امروز در نمازخانه اداره کل آموزش وپرورش مازندران گرد هم آمده اند و با اقامه نماز جماعت ظهر همچنان به تجمع خود ادامه داده اند.

 

یکی از مربیان با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی و تایید آن در دولت, گفت: با ابلاغ این قانون به وزارت آموزش وپرورش این وزارتخانه به ادارات کل تابعه خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است که بر اساس نیاز استان های مختلف نسبت به ساماندهی این مربیان و معلمان حق التدریس اقدام کنند.

 

اما اداره کل آموزش وپرورش مازندران در پاسخ به این بخشنامه وزارتخانه اعلام عدم نیاز کرده است. در صورتی که در حال حاضر تعداد زیادی از همکاران من با حقوق ماهیانه دویست هزارتومان و بیمه پانزده روز در ماه در مدارس نسبت به تدریس پایه پیش دبستانی فعالیت دارند.

 

این فرد به تابناک گفت: مدیران آموزش و پرورش مازندران با گذشت چند ساعت از حضور ما هنوز اقدامی نکرده اند و بعد از اقامه نماز، نمازخانه محل تجمع مارا ترک کرده‌اند.

 

 

سیدعلی قاسمی مدیر کل آموزش وپرورش استان هم که دو مرتبه خبر حضور وی به ما داده شد در نهایت به دلیل خستگی هنوز به نمازخانه نیامده است. اما حضور ما تا زمان رسیدگی قانونی به مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.