آیت الله میراحمدی تاکید کرد قدرتهای آمریکا و اروپا تحریم های زیادی را بر علیه ملت ایران ایجاد کردند ولی مردم مقاوم ایستادند و تحریم ها وسیله ای برای پیشرفت شد.

mirahmadi-galogah8

 

به گزارش شرق پرس خطیب جمعه گلوگاه در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به توافق هسته ای ایران و قدرتهای جهانی این توافق را موفقیتی جدید برای ملت ایران دانستند.

 

 

 

دکتر میر احمدی سابقه پیدایش انرژی هسته ای را مهم دانستند و افزودند باید بدانیم که از کجا شروع کردیم و به کجا ختم شد بنابراین نباید این موفقیت را به نام یک فرد ثبت کرد.

 

وی گفت: مسئله دیگر خیانت افرادی است که باعث شد انرژی هسته ای ایران حساس شود و کار را به جایی رساندند که موضوع را امنیتی کردند و موجب وحشت کشورهای منطقه از ایران شدند.

 

آیت الله میراحمدی تاکید کرد قدرتهای آمریکا و اروپا تحریم های زیادی را بر علیه ملت ایران ایجاد کردند ولی مردم مقاوم ایستادند و تحریم ها وسیله ای برای پیشرفت شد.

 

میراحمدی با اشاره به ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشور بیان داشت: دانشمندان ما را کشتند و ترور راه انداختند و از طرفی اسلام هراسی بوجود آوردندتا چهره خشن از اسلام نشان دهند و ایران را نمونه این خشونت معرفی کردند.

 

خطیب جمعه گلوگاه گفت: مردم نهدید های دشمن را خوب به فرصت تبدیل کردند و موقعیتی ایجاد کردند و به برکت حضور مردم اقتدار نظام و معنویت جامعه و رهبری نظام و از طرفی همت دانشمندان, مسئله انرژی هسته ای به اینجا رسید.

 

وی یادآور شد توافق هسته ای ایران و ۱+۵  دارای آثار ارزشمندی است که از جمله آن عبارتند از:

 

– نشان دادند ایران کشور منطق است نه جنگ

 

-منطق ایران منطق دفاع است و اهل تعاون هستیم

 

– در اوج تحریم های همه جانبه موفقیتهای خوبی را بدست آوردیم

 

– عظمت ایران و مقاومت مردم و رهبری به اثبات رسید

 

امام جمعه گلوگاه در پایان تاکید کرد شاید تحریم ها برداشته شود اما مطمئناً توطئه های دشمن ادامه خواهد یافت و بهانه های دیگری پیدا خواهند کرد.