در برخی سایت‎ها تصویری از علی مطهری با لباسی کثیف و در حالی‎که گوشی همراه به‎دست دارد را منتشر و گفته‎اند که او در بهشهر مورد حمله قرار گرفته است

 

 

شرق مازندران: علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، حوالی ظهر روز گذشته به‎اتفاق خانواده، به عیادت همسر یکی از دوستان خود در بهشهر آمد.

اویس موسی‎زاده عضو شورای شهر بهشهر که سال‎ها با علی مطهری دوست است، روز یک‎شنبه هفته جاری در صحن شورای شهر و در جلسه بود که حدود ساعت ۱۲، آقای مطهری با او تماس گرفته و از حضور از قبل پیش‎بینی‌نشده خود به بهشهر گفت.

علی مطهری و خانواده او پس از عیادت از همسر این عضو شورای شهر بهشهر، بنا به درخواست دختر کوچکش که خاطره حضور در منطقه تفریحی توریستی عباس‎آباد و سوار شدن بر پدالو را در دریاچه عباس‎آباد داشت، از پدر خواست تا او را بار دیگر به این منطقه گردشگری ببرد.

 جزئیات حضور علی مطهری در بهشهر / آیا نائب رئیس مجلس مورد حمله قرار گرفت؟ + تصاویر 

آنها پس از نشست حدود یک‎ساعته در منزل آقای موسی‎زاده، به‎اتفاق یکدیگر و البته با دو محافظی که علی مطهری را به‎لحاظ نایب رئیس بودن در مجلس همراهی می‎کردند، به منطقه گردشگری عباس‎آباد رفتند.

اویس موسی‎زاده به فارس گفت: آقای مطهری از من پرسیدند که نمازخانه کجاست؟ من گفتم: نمازخانه‎ای به آن شکل نداریم، او از این موضوع متأثر شد، بالاخره در کانکسی که به‌عنوان نمازخانه برای مسافران تدارک دیده شده بود، رفت و پس از خواندن نماز، با روحانی مستقر در منطقه گردشگری عباس‎آباد به گفت‎وگو پرداخت، در این زمان افراد زیادی نیز با او صحبت کرده و عکس یادگاری می‎گرفتند، او نیز خواسته آنها را رد نمی‎کرد.

وی ادامه داد: علی مطهری با یکی از مسؤولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تماس گرفت که مشخص شد میراث فرهنگی در حال واگذاری این منطقه به بخش خصوصی است.

عضو شورای شهر بهشهر اظهار کرد: علی مطهری از اقدامات سپاه بهشهر در طرح «پارک پاک» عباس‌آباد قدردانی کرد.

 

جزئیات حضور علی مطهری در بهشهر / آیا نائب رئیس مجلس مورد حمله قرار گرفت؟ + تصاویر

 

وی افزود: پس از آن، به‎اتفاق به رستوران شوکا در این منطقه تفریحی توریستی رفتیم، هوا بسیار گرم و شرجی بود، قرار بر این شده بود که شب را در بهشهر حضور داشته باشند، اما به‎دلیل خستگی ناشی از گرمای هوا و سوار شدن بر پدالو در ظل گرمای بعد از ظهر، ترجیح داد که به محل اقامت خود در شهر دیگری برود، او و همراهانش حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته بهشهر را ترک کردند.

وی بیان کرد: این سفر کاملاً خانوادگی بود و بدون حاشیه انجام شد، اما برخی سایت‎ها اخبار و مطالب دروغی را منتشر کردند که من به‎عنوان یکی از همراهان ایشان در تمام مدت سفر در بهشهر، شاهد چنین مواردی نبودم.

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر نیز در گفت‌وگو با فارس، هر گونه اخباری مبنی بر حمله یا پرتاب شیء به علی مطهری را تکذیب کرد و گفت: این سفر بدون حاشیه بود و ایشان نیز نخستین‎بار نیست که به بهشهر سفر می‌کنند.

جزئیات حضور علی مطهری در بهشهر / آیا نائب رئیس مجلس مورد حمله قرار گرفت؟ + تصاویر

 

به گزارش فارس، در برخی سایت‎ها تصویری از علی مطهری با لباسی کثیف و در حالی‎که گوشی همراه به‎دست دارد را منتشر و گفته‎اند که او در بهشهر مورد حمله قرار گرفته است، در حالی‎که او در آن روز چنین لباسی به تن نداشت و تصویر منتشر شده نیز مربوط به هیچ‌کدام از ساخت و سازهای موجود در عباس‌آباد نیست.