حجت الاسلام میراحمدی خطیب جمعه گلوگاه با اشاره به کارشکنی های ال سعود گفت:همین دعای کمیل در عربستان بود که پیام انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را انتقال داد، آنها می‌خواهند بهره‌برداری اسلامی و انقلابی ما را مسدود کنند

میراحمدی امام جمعه گلوگاه :دعای کمیل در عربستان بود که پیام انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را انتقال داد

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم میراحمدی در نماز جمعه این هفته گلوگاه با تسلیت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام امت و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام خمینی (ره) ابرمرد تاریخ ایران باقی می‎ماند و انتخاب امام خامنه‌ای، انتخابی به‌جا و شایسته توسط خبرگان رهبری بود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

 

 

وی افزود: ولی امر مسلمانان جهان با همه مشکلات، بسیار توانا در امر رهبری نظام ظاهر شدند و این مهم است که در وضعیت سیاسی که ایران هدف هر نوع هجمه قرار دارد، رهبری به وظیفه خود به‌درستی عمل می‌کنند و اگر ایشان نبودند هر سال یک فتنه در این کشور اتفاق می‌افتاد و فتنه هر سال نیز بدتر از فتنه سال گذشته بود.

 

 

امام جمعه گلوگاه کنترل اوضاع و مدیریت سیاسی جریانات کشور را از هنرهای رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: من سه سال شاگرد آقا بودم و تقوا و ایمان ایشان زبانزد خاص و عام و مهم‌ترین خصلت ایشان شناخت جریانات بین‌المللی است و حرف‌های ایشان دوستان را به هم نزدیک کرده و اوضاع دشمنان را آشفته می‌سازد.

 

 

میر احمدی به تبیین شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: رهبری نگهبان راه امام (ره) است و نمی‌گذارد که غارتگران سیاسی، امام (ره) را مصادره کنند و بگویند که امام متعلق به جریان من است و امروز اگر رهبری نبودند یاد و خاطره امام زنده نبود.

 

 

وی مبارزه با تحریف امام (ره) را از دیگر شاخصه‎های مهم فرمانده کل قوا یاد کرد و گفت: کسانی که نتوانستند جلوی انقلاب بایستد، خواستند دست به تحریف امام بزنند، اما رهبری مانند سد محکم در برابر آنها ایستاد و کسانی که خواستند اسلام آمریکایی را پیاده کنند ناکام ماندند، کسانی که اسلام تروریستی و اسلام آمریکایی را در برابر اسلام ناب قرار دادند، امروز در صدد تحریف امام هستند و هیچ کس نمی‌تواند امام خمینی (ره) را تفسیر به رأی کنند.

 

 

خطیب جمعه گلوگاه کتمان خدمات گذشتگان را از اصول سیاست غرب نام برد و اظهار کرد: در دنیا هر کس که رئیس جمهور می‌شود، برای اینکه خود را در بین مردم موفق نشان دهند، مسؤول قبل از خود را به لجن می‌کشند و این روش غلط جهان سیاست است، عده‌ای نیز فکر می‌کردند که اگر امام جدید بیاید امام قبل خود را انکار می‌کند و اصول برخی‌ها این‌طور است که در خرابه دیگران خانه می‌سازند.

 

 

میراحمدی ادامه داد: اما رهبری برخلاف سنت غلط بین‌المللی هر سال به تبیین خط فکری امام می‌پردازد و همه را به این خط و مشی توصیه می‌کند، اگر رهبری نبود امام برای همیشه فراموش می‌شد، تنور انقلاب با درایت رهبری گرم است و علت زنده بودن انقلاب، زنده ماندن خط و اندیشه امام (ره) است.

 

 

امام جمعه گلوگاه حفظ و حراست از انقلاب را بالاتر از خود انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نگهداری انقلاب با همه دشمنی‌ها بسیار مهم است و معلوم است چیزی بالاتر از علم و دانش در رهبری وجود دارد و اگر بصیرت در حضرت آقا وجود نداشت، انقلاب از دست رفته بود.

 

 

میراحمدی بیان کرد: دشمن‌شناسی، نفوذشناسی و فتنه‌شناسی از دیگر شاخصه‌های مهم امام خامنه‌ای است و اجازه ورود نااهلان به وادی انقلاب را نمی‌دهد، ایشان از روز نخست که رهبری ایران اسلامی را برعهده گرفتند، چفیه بر گردن داشتند و پیام ایشان به جهان استکبار این بود که خامنه‌ای خمینی دیگر است.

 

 

وی با اشاره به سنگ‌اندازی سعودی‌ها در برگزاری حج ابراهیمی سال‌جاری گفت: جنایتکاران حج را در حد توریست تنزل داده و فکر می‌کردند ایرانی‌ها برای تفریح به آنجا می‌روند.

 

 

به گزارش فارس امام جمعه گلوگاه در پایان اظهار کرد: همین دعای کمیل در عربستان بود که پیام انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را انتقال داد، امروز سعودی‌ها زبان صهیونیست‎ها شده‌اند تا جلوی صدور انقلاب را بگیرند، آنها می‌خواهند بهره‌برداری اسلامی و انقلابی ما را مسدود کنند، لذا از رسانه‌ها می‌خواهیم تا جنایات رژیم میهمان‌کش سعودی را افشا کنند.