عضو شورای شهر خلیل شهر گفت: این شهر در حال توسعه و پیشرفت است اما دو کارخانه نئوپان و اکریلتاب در دو سوی شهر مانع بزرگی محسوب می شوند، کارخانه نئوپان به دلیل گرد و خاک و دود حاصل از تولید ، مشکل عظیم محیط زیستی و بهداشتی برای شهروندان این شهر بوجود می آورد.
 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس نشست خبری اعضای شورای شهر خلیل شهر با خبرنگاران برگزار شد و رئیس شورای اسلامی خلیل شهر  ضمن تبریک روز شورا، مشکلات و معضلات این شهر را در جمع خبرنگاران تشریح کردند.

 

 

محمد رضا باقری, محمد حسن رضایی ، محمد رضا محمدپور و سرکار خانم علیزاده اعضای شورا در این نشست خبری مشکل کم آبی را یکی از مشکلات بزرگ سر راه  توسعه این شهر دانستند.

 

khalilshah1-khabari8

 

رئیس شورای اسلامی خلیل شهر محمد رضا باقری گفت : مشکل کم آبی یکی از مشکلات سالانه خلیل هر می باشد که در تمامی فصول شاهد آن هستیم در فصولی که بارندگی است آب شرب گل آلوده بوده و در فصل تابستان به نامناسب ترین وضعیت خود میرسد که مردم از ۲۴ ساعت شبانه روز ۱ ساعت آن را میتوانند از آب بهرمند شوند.

 

 

وی افزود:باتلاش های فراوان بودجه ۳۰میلیارد ریالی را فراهم کردیم واین هزینه صرف پروژه آبرسانی گشت که سرآمد آن دو منبع آب شرب می باشد که به دلیل آبگیری نشدن همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

 

 

باقری اظهار داشت : با اعتباری که  برای احداث خط انتقال آب از چاه به منبع در نظر گرفته شد این مشکل مرتفع می شود.

 

 

محمد حسن رضایی عضو شورای اسلامی خلیل شهر نیز با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در شهر باعث حل معضلات بیکاری در بین جوانان خلیل شهری می گردد وعده داد که سرمایه گذاران از سبد حمایتی شهرداری و شورا بهرمند خواهند شد.

 

 

وی ادامه داد : بیشتر شهر ها چشم به راه این هستند که مسافران توقف ۱۰ دقیقه ای در شهرشان داشته باشند، خطوط ریلی که از خلیل شر می گذرد پتانسل قوی برای جذب گردشگران دارد و مسئولین خلیل شهری پیگیر ایستگاه  راه آهن هستند .

 

khalilshahr2-kha7

 

رضایی با اظهار اینکه :مقدمات ایستگاه در خلیل شهر در حال انجام است یادآور شد : تا کنون هزینه ۲/۵ میلیارد ریالی جهت احداث زیرگذر کلاک و رکاوند صورت پذیرفته است.

 

 

محمد رضا محمد پور دیگر عضو شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از سلامتی جامعه مختص ورزش می باشد و خلیل شهربا ۱۳ هزار جمعیت ، باشگاه ورزشی ویژه آقایان ندارد توجه مسئولین ذیربط را خواستار شد.

 

 

وی تاکید کرد : شهر کوچک خلیل شهر در حال توسعه و پیشرفت است اما دو کارخانه نئوپان و اکریلتاب در دو سوی شهر مانع بزرگی هستند، و کارخانه نئوپان به دلیل گردو خاک و دود حاصل از تولید ، مشکل عظیم محیط زیستی و بهداشتی برای شهروندان این شهر بوجود می آورد.

 

 

وی در پایان گفت : در تمام شهر ها محل زندان خارج از شهر می باشد که این موضوع برای شهر ما صدق نمیکند.

گزارش و عکس :محمد رضا ضابط