اسدی تاکید کرد : به رغم انتشار خبرهایی مبنی بر دعوت رسمی از عضو علی البدل شورای شهر بهشهر برای اضافه شدن به ترکیب شورا و خروج اسلام بابانژاد از این جمع ، ترکیب 9 نفره این شورا بدون هیچ تغییری به فعالیت خود ادامه می دهد.

دعوت از عضو علی البدل برای حضور در شورای شهر بهشهر صحت ندارد

 

 

به گزارش شرق پرس اسفندیار اسدی گفت : خبر برگزاری جلسه روز گذشته شورا با حضور ۱۰ نفر غیر واقعی و بی اساس است .

 

 

 

رییس شورای اسلامی شهر بهشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : اگر چه در جلسه روز گذشته شورا، اولین عضو علی البدل وارد صحن شورا شد اما به دلیل برخی ملاحظات ، از رسمی شدن این جلسه و آغاز آن جلوگیری شد.

 

وی بیان کرد : متاسفانه برخی افراد بدون توجه به لزوم وجود وحدت به عنوان یکی از اصول مورد نیاز بهشهر برای رسیدن به توسعه و پیشرفت ، همواره درصدد بحران آفرینی برای این شورا هستند که امیدواریم بتوانیم با اتکا به قانون بر این مشکلات غلبه کنیم .

 

رییس شورای اسلامی بهشهر افزود : به رغم انتشار خبرهایی مبنی بر دعوت رسمی از عضو علی البدل شورا برای اضافه شدن به ترکیب شورا و خروج اسلام بابانژاد از این جمع ، ترکیب ۹ نفره این شورا بدون هیچ تغییری به فعالیت خود ادامه می دهد .

 

۵ عضو شورای اسلامی بهشهر با برگزاری یک جلسه فوق العاده در روز دوشنبه ، اسلام بابانژاد را رییس بیمارستان دولتی این شهر می باشد را برکنار کرده بودند که این مصوبه روز بعد با نامه مدیرکل امور شهری استانداری مازندران باطل شد .