دبير شوراي اطلاع رساني گفت: از سوي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور, اميد علي پارسا به عنوان اولين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت روحانی منصوب شد.

parsa-sazman modirat maz

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران, دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: از سوی دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امید علی پارسا به عنوان اولین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در دولت تدبیر و امید و دوره جدید فعالیت این سازمان منصوب شده است .

 

 

احمد مظفری با ابراز خرسندی از اینکه مازندران اولین استانی است که با ابلاغ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تکلیف مدیریت این مجموعه تاثیر گذار مشخص شده است گفت :  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران دانشجوی دوره دکترای رشته علوم اقتصادی و دارای ۲۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه است.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد : معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قزوین ، معاون توسعه منابع و امور استانهای مرکز آمار ایران ، معاون برنامه ریزی استانداری کهکیلویه و بویر احمد ، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از جمله مسئولیتها و سوابق مدیریتی  امید علی پارسا رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران است .

 

وی در پایان تصریح نمود: مراسم معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با حضور مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استاندار مازندران روز پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۴ برگزار خواهد شد.