در جلسه امروز شورای شهر ساری که به منظور انتخابات هیات رئیسه برای سال چهارم برگزار شد در غیاب 3 نفر از اعضا, علیجان شمشیربند توانست با 10 رای باز هم بر کرسی ریاست بنشیند.

رئیس شورای شهر ساری انتخاب شد + اسامی اعضای هیات رئیسه

 

 

به گزارش شرق پرس پس از گمانه زنی های فراوان عصر امروز انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر ساری مرکز استان مازندران برای سال آخر دوره چهارم برگزار شد.
 
 در این نشست که با حضور حسن زاده معاون فرماندار ساری و به منظور تعیین اعضای هیأت رئیسه جدید شورا برگزار شد , ابتدا شمشیربند رئیس سالهای دوم و سوم شورای چهارم ساری در سخنانی با اشاره به اینکه طبق قانون انتخابات هیأت رئیسه شوراها باید هر سال تجدید شود افزود : با حضور اکثریت اعضا و نماینده محترم فرمانداری , اکنون مهیای برگزاری این انتخابات هستیم .

وی خاطر نشان کرد : از ۱۳ عضو شورا تعداد ۱۰ نفردر این جلسه حضور یافته اند و برای حضور سه عضو دیگر نیز جلسه با نیم ساعت تاخیر شروع شد اما ظاهراً عزیزان نتوانستند خود را به جلسه برسانند. 

پس از سخنان رئیس شورای شهر و معاون فرماندار ساری انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد که در نتیجه آن علیجان شمشیربند با کسب اکثریت آراء حاضرین (۱۰ رای)به عنوان رئیس و سید مسعود مدینه نیز با همین تعداد رای به عنوان نائب رئیس شورای شهر ساری برای سال آخر دوره چهارم برگزیده شدند.

گفتنی است آقایان سید محمد جعفری و پرویز شعبانی نیز بر اساس رای اعضا به ترتیب به عنوان منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند .

اعضای حاضر در این جلسه :

علیجان شمشیربند – سعید نجاریان –سید مسعود مدینه-مسعود پیری –جمال باقری-پرویز شعبانی –سید محمد جعفری-فیض ا… نفجم-سید مهدی احمدی –رضا پیوندی بودند.

 

لازم به ذکر است محمدى کیادهی، احمد صالحی و اکبر زلیکانی غایبین این جلسه بودند.