مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید کمیته امداد ساری، گفت: یکی از توفیقات ما این است که در خدمت بهترین بندگان خدا هستیم و با همدلی مسئولان می‌توانیم به مددجویان خدمات ارزشمندی ارائه دهیم.

زین‌العابدین پرواسی بعنوان مدیر جدید کمیته امداد ساری معرفی شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید کمیته امداد ساری، گفت: یکی از توفیقات ما این است که در خدمت بهترین بندگان خدا هستیم و با همدلی مسئولان می‌توانیم به مددجویان خدمات ارزشمندی ارائه دهیم.

 

 

تیمور طهماسب‌پور با اشاره به داشتن برنامه‌ریزی درست در کارها، افزود: اگر براساس برنامه پیش رویم نتیجه بهتری در امور نصیب‌مان می‌شود و با نظارت بر کارها و ارزیابی آنها، می‌توانیم قدم‌های اساسی برای فعالیت‌های نیمه‌تمام برداریم.

 

طهماسب‌پور مسئولیت امدادگران را سنگین برشمرد و تاکید کرد: یکی از اهداف این نهاد، توانمندسازی مددجویان است که در سال گذشته، تنها ۸۷۴ طرح خوداشتغالی در شهرستان ساری اجرا شد اما این میزان کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

 در این مراسم، زین‌العابدین پرواسی به عنوان مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری منصوب و از خدمات قنبر بریمانی تقدیر شد.

 

۲۰ درصد جمعیت مددجوی کمیته امداد مازندران در شهرستان ساری مستقر هستند.