امام جمعه گلوگاه گفت: امام زاده هاشم استان مازندران را تهرانی ها بردند، کوههای ما را سمنانی ها می برند ، جنگل ما را هم گلستانی ها دارند می برند و ما انتظار داریم شما استاندار محترم از این شهرستان و منطقه دفاع جانانه بکنید.

سرچشمه های آبی ما را سمنان می برد, امام زاده هاشم را تهرانی ها و جنگل ما را هم گلستانی ها

 

 

 

به گزارش شرق پرس امام جمعه گلوگاه در خطبه های این هفته شهرستان با انتقاد از اظهارات اخیر استاندار مازندران درباره طرح منطقه آزاد در مازندران گفت: شما با این سخنان ما را از امکانات دولتی محروم می کنید شما قصد دارید که بندر نوشهر را به عنوان یک بندر آزاد معرفی کنید در حالی که در طرح بندر امیرآباد بیش از ۴۰۰۰۰میلیارد تومان هزینه شده تا به عنوان یک بندر آزاد معرفی شود اما شما توجهی به این بندر نکردید.

 

 

حجت الاسلام میراحمدی در ادامه خطاب به نماینده عالی دولت در استان افزود: در خواست ما این است که در سفر رئیس جمهور به مازندران زمینه حضور و بازدید ایشان از بندر امیرآباد در شرق مازندران را فراهم سازید.

 

 

خطیب جمعه گلوگاه به سرعت پایین تکمیل سد گلورد در شرق مازندران اشاره کرد و یاد آور شد: علی رغم اینکه دو استان مازندران و گلستان از مزایای این سد بهره خواهند یافت اما متاسفانه این پروژه مسکوت ماند و بودجه برای آن اختصاص نمی یابد.

 

وی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: عاشوراده در منطقه و نقشه مازندران است و جزء شهرستان گلوگاه است اما هیچ توجهی به آن نشده است, جنگلهای ما جزو بندرگز شده است و توقع داریم مسئولان تکلیف جنگل ما را با استان گلستان مشخص کنند.

 

میراحمدی با اشاره به مشکل آبی ۳ شهرستان شرقی مازندران تاکید کرد: سرچشمه های آبی ما را به استان سمنان می برند و  اگر این تصاحب سرچشمه ها ادامه یابد این شهرستان با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد.

 

 

امام جمعه گلوگاه در پایان گفت:  امام زاده هاشم استان مازندران را تهرانی ها بردند، کوههای ما را سمنانی ها می برند ، جنگل ما را هم گلستانی ها دارند می برند و  ما انتظار داریم شما استاندار محترم  از این شهرستان و منطقه دفاع جانانه بکنید.