اعظم السادات حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاری که وی را از پرحاشیه ترین های اعضای شورای شهر بهشهر خواند بیان داشت: سعی دارم که با اصحاب رسانه و مردم تعامل خوبی داشته باشم و هزینه های زیادی را هم در این راه دادم اما با حرف شما که پرحاشیه هستم موافق نیستم.

hoseini

 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس نشست خبری تنها بانوی عضو شورای شهر بهشهر با خبرنگاران برگزار شد.

 

 

 

در این دیدار که همزمان با هفته رسانه صورت گرفت اعظم السادات حسینی در جمع فعالان رسانه بهشهر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد وی در این دیدار گفت: از ابتدای حضورم در شورا بنای کار من ارتباط مستمر با رسانه ها بود و هنوز بر این کارو تعامل با رسانه ها اصرار دارم.

 

 

تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر بهشهر افزود:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی شما خبرنگاران می توانید در تحقق این شعار در جامعه و در بین مسئولان شهری نقش بسزایی داشته باشید.

 

 

وی با بیان اینکه شما خبرنگاران مسئولیت خطیری را بر دوش می کشید ادامه داد:شما اصحاب رسانه می توانید افکار عمومی را جهت دهی کنید و در این راه خیلی موثر باشید و آنهایی را که به این همدلی و همزبانی اعتقادی ندارند را مجاب کنید و بذر امید، نشاط و آسایش را در بین مسئولین و آحاد جامعه بکارید.

 

 

عضو شورای اسلامی بهشهر تصریح کرد: می توان از اصحاب رسانه در بهبود روابط عمومی و مدیریت شهری و فرهنگ سازی صحیح استفاده کرد.

 

 

حسینی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص تعامل نداشتن اعضای شورای شهر با خبرنگاران   عنوان کرد: من دغدغه های شما را می دانم و این دغدغه های من هم هست هر چند من از زمان عضویت در شواری شهر بهشهر سعی کردم تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشم اما متاسفانه این فضا در شواری شهر به این سمت و سو نمی رود و این شما هستید که می توانید با فعالیت خود تکلیف احترام به رای جمعی و خرد جمعی را در این فضا جا بیاندازید.

 

 

تنها بانوی عضو شورای شهر بهشهر اظهار داشت:احداث پارک بانوان جزء تعهدات اولیه من بود و من نگاه فرا دستی به این پارک وفعالیتهای مربوط به بانوان داشتم و خواهم داشت .

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که وی را از پرحاشیه ترین های شورای شهر بهشهر خواند بیان داشت:از ابتدای کارم در شورا سعی داشتم و دارم که با اصحاب رسانه و مردم تعامل خوب و دو طرفه ای داشته باشم و هزینه های زیادی را هم در این راه دادم اما با حرف شما که پرحاشیه هستم موافق نیستم و معتقدم تنها عضو شورا هستم که با رسانه ها تعامل خوبی دارم و در این راه هزینه هایی هم دادم اما کوتاه نمی آیم و به جدم قسم که برای وظایفی که بر عهده من است می جنگم .