قادری در جلسه کمیته برنامه ریزی میاندورود تاکید کرد: مدیران شهرستان باید نسبت به سرکشی از پروژه ها و پیگیری موضوعات و اعتبارات آن تلاش کنند و اجازه ندهند تا در صورت تخصیص اعتبار، برگشتی صورت پذیرد.

مدیران شهرستان اجازه ندهند اعتبارات اختصاص یافته برگشت یابد

 

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری روز پنجشنبه درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میاندورود با بیان اینکه پروژه ها در سال جاری باید اولویت بندی شوند افزود: در سال جدید اعتبارات برای پروژه های جدید در نظر گرفته نمی شود و اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمامی است که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

 

 

قادری گفت: اگر در کار مدیریت باشد و از حداقل­ها نهایت استفاده شود، پاسخ مثبتی از نتیجه کار خواهیم داشت و در این صورت است که رضایت مردم نیز جلب خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص یافته باید تاثیر گذاری به حال مردم داشته باشد افزود: در سال جاری پروژه ها با کارشناسی اولویت بندی شود و دقت کافی روی آن وجود داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: مدیران شهرستان باید نسبت به سرکشی از پروژه ها و پیگیری موضوعات و اعتبارات آن تلاش کنند و اجازه ندهند تا در صورت تخصیص اعتبار، برگشتی صورت پذیرد.

 

وی اظهار داشت: یکی از معظلات مهم شهرستان بحث آب شرب در برخی از روستاها بوده که بحمدلله با پیگیری های انجام شده و با حضور مدیران ارشد کشوری توانستیم این مشکلات را به سامان برسانیم.

 

به گزارش ایرنا قادری یکی از مشکلات عدیده در بخش کشاورزی شهرستان را نیز کمبود آب زراعی عنوان کرد و گفت: با انجام جلسات متعدد و با حضور مدیران استانی تا حدودی توانستیم این معضل را برطرف نماییم.