لیلا واثقی در حکمی از سوی استاندار به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد که دومین بانویی است که بعنوان مدیر کل در استانداری مازندران منصوب گردید.

vaseghi-mazandaran5

 

 

به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران، در حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران، لیلا واثقی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد.

 

 

 

در این حکم ابراز امیدواری شده است تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در انجام وظایف محوله در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم موفق و موید باشد.

 

 

لیلا واثقی دارای دکترای اقتصاد بین‌الملل و دکترای اقتصاد کشاورزی است و به عنوان یکی از محققان حوزه طرح‌ها و پژوهش‌های اقتصادی استان فعالیت داشته و سابقه ۱۵ سال تدریس در دانشگاه‌های مازندران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

 

 

رئیس دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و معاون امور بین‌الملل دفتر اقتصادی استانداری مازندران از جمله مسئولیت‌های او بوده است.