قادری با بیان اینکه برجام قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا مطرح کرد، ادامه داد: بحث برجام نقد بی‌اساس است که بعضی از افراد به میان می‌کشند.

ارسطو قادری فرماندار میاندورود: نقد برجام بی اساس است

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری در جمع مسئولان شهرستان و مردم روستای زید میاندورود با بیان اینکه جهان در مسیر پیشرفت چشمگیر انواع تکنولوژی‌ها قرار دارد، یادآور شد: دنیا دارای تغییرات مهم در اطلاعات، اخبار و بسیاری از بخش‌های مختلف است که ما هم باید با این تغییرات در قالب دین و جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه باید علم و دانایی خود را به‌روز کنیم، خاطرنشان کرد: نقد بی‌پایه و اساس را همه بلد هستند، باید همه مسائل ما براساس قانون اساسی شکل بگیرد، در غیر این‌صورت هر نقدی بی‌اساس است.

 

 

این مسئول با تأکید بر اینکه امروزه نقد کردن، به چالش کشاندن مسئولان و عوام‌فریبی کار درستی نیست، اظهار داشت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری، فاصله انداختن بین مسئولان و مردم بزرگ‌ترین آسیب جامعه است.

 

 

وی با بیان اینکه برجام قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا مطرح کرد، ادامه داد: بحث برجام نقد بی‌اساس است که بعضی از افراد به میان می‌کشند در صورتی که اگر حمایت مقام معظم رهبری نبود، در نتیجه دولت دچار چالش می‌شد.

 

 

فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه برجام نیاز به زمان دارد، گفت: برخی به‌دنبال آن هستند که این مسأله را به‌زودی حل کنند اما باید توجه داشته باشیم که  کاری نکنیم فاصله ببین ملت و دولت زیاد شود، کسی که این اقدام را انجام دهد در نهایت نخستین ضرر و آسیب به چشم خودش می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس