میراحمدی در این همایش گفت: نماز جمعه یک بستر مهم فرهنگی اجتماعی و سیاسی است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته تا با حضور پر رنگ در نماز جمعه، مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود.

mirahmadi-galogah5

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی شامگاه یکشنبه در این همایش در سالن ارشاد گلوگاه گفت: نماز جمعه مرکزی مهم برای افزایش اتحاد و وحدت در بین مسلمین است که باید آحاد جامعه را برای حضور در نماز جمعه و اتحاد هدایت کنیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه ظرفیت نماز جمعه ظرفیت بالایی است، افزود: نماز جمعه یک بستر مهم فرهنگی اجتماعی و سیاسی است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته تا با حضور پر رنگ در نماز جمعه، مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود.

 

امام جمعه گلوگاه، شرط اساسی حضور در نماز جمعه را ایمان عنوان کرد و گفت: هر چه ایمان انسان به معاد و روز قیامت و مسائل اعتقادی بیشتر باشد حضور پر رنگ تری در نماز جمعه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام میراحمدی همچنین با تاکید بر ساخت و ساز در مصلی نماز جمعه گلوگاه گفت: ساخت مصلی جدید گلوگاه که سالها به طول انجامیده است نیازمند کمک و همکاری مالی مسئولان در کنار مردم است تا فضایی مناسب و آبرومند برای شهرستان فراهم شود.

 

فرماندار گلوگاه نیز در ادامه افزود: شرکت در نماز جمعه با توجه به تاکیدات دین اسلام از مسائل مهمی است که باید در سرلوحه کار قرار گیرد و با حضور حماسی خود در نماز جمعه، دشمن را ناامید کنیم.

 

عیسی قاسمی طوسی گفت: بخشی از موفقیت تیم مذاکره کننده، مدیون حمایت های ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه است که باید قدردان این فرصت و ظرفیت عظیم در شهرستان بوده و همگان را به حضور در نماز جمعه تشویق کنیم.

 

دادستان گلوگاه نیز با سفارش به حفظ حریم بستر رودخانه ها، جلوگیری از ساخت و سازها در اراضی کشاورزی و حفظ منابع طبیعی گفت: باید این مسائل مهم در نماز جمعه گوشزد شده و مردم نیز در تبلیغ این مسائل به جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

 

عشقی افزود: دهیاران و شوراها در این رابطه و همچنین در بخش سرقت از روستاها کمک کار ما باشند تا با همکاری هم در جهت رفع مشکلات، از شهرستان همت کنیم و گام های مثبتی در این راستا برداشته شود.

 

 

به گزارش ایرنا در این همایش بیش از ۲۰ فعال و دست اندرکار نماز جمعه گلوگاه تجلیل شدند.