حکایت راه‌اندازی دفتر ارتباط مردمی برخی از نمایندگان مجلس در مازندران در سال چهارم که از موعد اجاره‌نشینی‌اش در بهارستان می‌گذرد نیز خالی از لطف نیست، این نمایندگان پرشور در اقدامی تحسین‌برانگیز دفتر ارتباط مردمی‌شان را در یکی از حوزه‌های انتخابیه تازه در این روزها راه‌اندازی کرده‌اند!

entekhabat194

 

 

 شرق پرس-سرویس سیاسی: برخی از نمایندگان مجلس این روزها که تنها چندماه به پایان دوره نمایندگی شان و انتخابات مجلس دهم مانده است، اقدام به راه‌اندازی دفاتر ارتباط مردمی در برخی نقاط حوزه انتخابیه کرده‎اند.

 

 

زمان به‌زودی سپری شد و انگار همین دیروز بود که نامش از صندوق به‌عنوان نماینده بیرون آمد و امروز هم پس از گذر سریع زمان، اقدام به راه‎اندازی دفتر ارتباط مردمی در نقاط کور حوزه انتخابیه‎اش کرده است؛

 

 

با نزدیک شدن به ماراتن دهم انتخابات مجلس، نفس بسیاری از نامزدهای انتخاباتی به شماره افتاده و تکاپو برای رفتن به بهارستان به‎شدت احساس می‌شود اما در این بین افرادی که یک بار بر کرسی‌های سبزرنگ بهارستان جلوس زده بودند، تب‎وتاب بیشتری برای خدمت‌رسانی دارند تا برای دور دوم هم اقبال مردم را به سمت خود بکشانند.

 

قدیمی‎ها هم در این رقابت نفس‌گیر از تجربیات خود استفاده می‎کنند و در کنار راه‎اندازی دفتر ارتباط مردمی اعتباراتی هم به روستاها تزریق می‌کنند تا آرای روستانشینان حوزه انتخابیه را هم کسب کنند؛ روستائیانی که در مازندران حدود نصف جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند.

 

حکایت راه‌اندازی دفتر ارتباط مردمی برخی از نمایندگان مجلس در مازندران در سال چهارم که از موعد اجاره‌نشینی‌اش در بهارستان می‌گذرد نیز خالی از لطف نیست، این نمایندگان پرشور در اقدامی تحسین‌برانگیز دفتر ارتباط مردمی‌شان را در یکی از حوزه‌های انتخابیه این روزها راه‌اندازی کرده‌اند تا مردم بهتر بتوانند مشکلات خود را از طریق این پل ارتباطی برطرف کنند.

 

اما سئوال اینجاست که پس از سه سال و اندی از زمان حضور خود در بهارستان چرا حال که چند ماه فقط مانده تا انتخابات مجلس دهم این دفاتر راه‎اندازی شده‎ است؛ حال باید منتظر ماند و دید که مردم شریف مازندران چگونه رفتارهای انتخاباتی نمایندگان خود و کاندیداهای احتمالی را ارزیابی می‌کنند.

 

 

 

فارس