در سفر رئیس جمهور به مازندران, وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شرق مازندران انتخاب شد که بازدید از سد گلورد یکی از مهم ترین برنامه های وی اعلام شد.

vazir-niro

 

به گزارش شرق پرس محمدتقی نورزاد، روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: وزیر نیرو در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان مازندران بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور ضمن سفر به شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در جلسات شورای اداری شرکت خواهد کرد و از پروژه های مرتبط با حوزه مسولیت خود بازدید دارد.

 

 

 

وی افزود: برنامه های وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شرق مازندران از طریق ویدئو کنفرانس دنبال می شود تا مراحل چگونگی ساخت سد گلورد، اعتبارات و کانال ها بررسی شود.

 

فرماندار بهشهرهمچنین با بیان اینکه براساس اعلام استانداری مازندران، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر راه و شهرسازی از جمله وزرای اختصاصی برای شهرستان بهشهر هستند، یادآور شد: امیدواریم با حضور این وزرا، مردم این شهرستان به حق و مطالبه واقعی خود برسند.

 

نورزاد ادامه داد: درخواست های متعددی برای افتتاح پروژه های مختلف در شهرستان بهشهر ارائه شده که براساس آخرین اعلام مسئولان استانی، افتتاح کارخانه کمپوست، اسکله بندرامیرآباد و کانال سد گلورد در دستور کار قرار گرفت.

 

وی گفت: پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد، اصلاح ورودی و خروجی بهشهر، توجه به آثار تاریخی و اولویت قرار دادن گردشگری، توجه به تله کابین، آزادسازی میانکاله برای گردشگران، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بهشهر و رایزنی برای راه اندازی سایت میگو در شمال بهشهرو… از درخواست های مردمی در این سفر است.

 

دکتر روحانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت قرار است روز دوشنبه ۲۰ مهر ماه مهمان مردم استان مازندران باشند.