سجادی فرماندار بهشهر با اشاره به هماهنگی‎های لازم برای استقرار 273 شعبه اخذ رای در شهرهای نکا، رستم‎کلا، بهشهر، خلیل‎شهر و گلوگاه و روستاهای تابعه, تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در حوزه شرق مازندران را اعلام کرد.

چند نفر در حوزه انتخابیه شرق مازندران حق رای دارند؟

 

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی امروز در گفت‎وگو با  فارس در بهشهر، اظهار کرد: براساس آمار اداره‌کل ثبت احوال مازندران، جمعیت سه شهرستان، ۳۲۰ هزار نفر است که از این تعداد، ۲۵۰ هزار نفر دارای شرایط شرکت در انتخابات هستند.

 

 

وی با اشاره به هماهنگی‎های لازم برای استقرار ۲۷۳ شعبه اخذ رای در شهرهای نکا، رستم‎کلا، بهشهر، خلیل‎شهر و گلوگاه و روستاهای تابعه، افزود: از این تعداد شعبه، ۶۹ مورد آن سیار و بقیه در مساجد، مدارس، حسینیه‎ها یا تکایا به‎صورت ثابت قرار دارند.

 

 

رئیس مرکز حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، گفت: کلاس‎های توجیهی ویژه دست‎اندرکاران انتخاباتی در بهشهر و نکا انجام شده و شنبه و یک‎شنبه نیز در گلوگاه برگزار می‎شود.

 

 

این مسئول با بیان اینکه از شب گذشته براساس دستورالعمل و قانون انتخاباتی، ستادهای انتخابات در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه نیز افتتاح شدند، گفت: این برنامه‎ها با حضور کاندیداها و طرفداران آنها در فضایی کاملاً پرشور و بانشاط برگزار شد و تاکنون تخلف انتخاباتی دیده نشده است.

 

 

سجادی با بیان اینکه مردم ما در ۲۲ بهمن‎ماه حضور حماسی و خیره‎کننده‎ای در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب داشتند، اظهار کرد: از نعمت مردمانی بابصیرت و زمان‎شناس برخورداریم که نظام و انقلاب را در مواقع حساس تنها نگذاشته و مطمئن هستیم در انتخابات هفتم اسفندماه نیز حماسه‎ای دیگر خلق می‎کنند.

 

 

وی در پایان ضمن قدردانی از فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، گفت: ۶ هزار عامل اجرایی، برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه دخیل هستند.