برخی کاندیدا در این ایام پر شور تبلیغات با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی ازجمله تلگرام از هیچ تلاشی برای جنگ تبلیغاتی علیه رقیبان فروگذار نمی کنند.

جنگ تبلیغاتی به فضای مجازی کشیده شد! / وقتی دروغ برای برخی کاندیداها از آب خوردن راحت‌تر است!

 

 

به گزارش شرق پرس هرچه به روزهای پایانی زمان تبلیغات قانونی داوطلبان مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، تنور تبلیغات در سطح شهر داغ می‌شود و هر کسی با حضور در ستادهای انتخاباتی سعی می‌کند از کاندیدای مورد علاقه خود حمایت کند.

 

 

بنر عکس‌های داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیوارها و پشت بام ساختمان‌های بلند در مسیرهای پرتردد و شلوغ شهر آویزان شده و هر یک از داوطلبان با ژست‌های خود به‌دنبال جذب مخاطبان و مردم به‌سمت خود هستند.

 

 

بعضی از کاندیداهای مجلس دهم با ژست‌های عجیب و غریب، خود را به‌شکل مانکن درآورده تا بتوانند نظر جوانان را به‌سمت خود جلب کنند اما داوطلبان باید این نکته مهم را درنظر بگیرند که مردم به عملکرد و برنامه‌های آینده رأی می‌دهند نه ژست‌های سیاسی و لباس‌های مانکن!

 

 

 انتخاباتی با رنگ و بوی مجازی

 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برعکس دوره‌های گذشته رنگ و بوی مجازی به خود گرفته و گروه‌های بسیاری در فضای مجازی در حمایت از داوطلبان ایجاد شده که بسیاری از آنها رنگ و بوی تخریب به‌خود گرفته است.

 

 

ورود برخی اخلاق‌های ناپسند انتخاباتی از کاندیداها و هواداران آنها به مذاق مردم خوش نمی‌آید و باید در این راستا با توجه به تأکیدات فراوان رهبری و مراجع تقلید از بداخلاقی‌های انتخاباتی و همچنین تخریب جلوگیری شود.

 

 

این روزها گروه‌هایی در فضای مجازی تشکیل شده‌است که تنها یک هدف آن هم تخریب برخی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دنبال می‌کند و به صراحت قانون یک نوع تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

 

 

جنگ انتخاباتی در فضای مجازی

 

جنگ انتخاباتی بر خلاف سال‌های گذشته از کف خیابان‌ها به فضای مجازی کشیده شده است و حتی در بعضی از گروه‌ها شاهد فحاشی، افترا، برچسب‌زنی منفی و … هستیم.

 

ستادهای انتخاباتی بسیاری از کاندیداهای مجلس دهم در طول روز سکوت خاصی به‌خود گرفته اما هرچه به انتهای شب نزدیک می‌شویم شاهد رفت و آمدهای زیاد و تجمع طرفداران مقابل ستادها هستیم که این تجمع‌ها موجب ترافیک در بعضی از خیابان‌های سطح شهر ساری شده‌است.

 

 

بعضی از کاندیداهای مجلس که با تأخیر صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کردند، با شور و حال وصف‌ناپذیری به‌دنبال جذب اعضای سابق خود هستند و در نقاط مختلف شهر برای خود ستادهای تبلیغاتی بازگشایی کردند تا عقب‌ماندگی چندروزه خود را در زمان قانونی باقی‌مانده تبلیغات جبران کنند و حتی با یارگیری‌های سیاسی به‌دنبال سبقت‌گیری از دیگر رقبای خود هستند.

 

 

فقدان ارائه برنامه‌های آینده از سوی داوطلبان

 

هرچه به روزهای پایانی زمان قانونی تبلیغات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، بازار وعده‌های انتخاباتی در سخنرانی‌های کاندیداها رونق می‌گیرد و بسیاری از این داوطلبان تنها به عوام‌فریبی و وعده‌های پوچ اکتفا می‌کند.

 

 

فقدان ارائه برنامه‌های آینده و چشم‌انداز توسعه مرکز استان مازندران از سوی داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مهم‌ترین معضل گزینه‌های انتخابی مردم تبدیل شده‌است.

 

 

یکی از شهروندان ساروی به فارس گفت: بسیاری از کاندیداها مبنای کار خود برای مجلس آینده را فراموش کردند و فقط به‌فکر سخنرانی و تخریب یکدیگر هستند.

 

 

این شهروند با بیان اینکه از نمایندگان فقط عکس و پوستر در سطح شهر مشاهده می‌شود اما هیچ برنامه‌ای از سوی آنها برای آینده ارائه نمی‌شود، اظهار کرد: مردم به عملکرد و سوابق اجرایی داوطلبان رأی می‌دهند نه وعده‌های پوچ.

 

 

تعجب شهروندان از هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها

 

 

وی هزینه‌های انتخاباتی بعضی از کاندیداها را بسیار تعجب‌آور دانست و افزود: ما نمی‌دانیم این پول‌ها و هزینه‌های میلیونی برای شام و ناهارهای ۵ هزار نفری از کجا آمده‌است.

 

 

یکی دیگر از شهروندان به فارس گفت: برخی از کاندیداها وظایف خود را با وظایف شورا و شهرداری قاطی کرده‌اند و در این راستا بدون درنظر گرفتن سطح فهم مردم عمل می‌کنند.

 

 

دروغ برای بعضی کاندیداها از آب خوردن راحت‌تر است

 

 

یکی از شهروندان ساروی  با بیان اینکه دروغ برای برخی از کاندیداها از نوشیدن آب نیز راحت‌تر است، ادامه داد: همه داوطلبان روزهای هیجانی تجربه می‌کنند که قطر‌ه‌ای آب از گلوی آنها به آسانی پایین نمی‌رود اما دروغ و وعده‌های نافرجام به آسانی برایشان هضم می‌شود.

 

 

به گزارش فارس، هرچه به روزهای پایانی تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، شاهد فعالیت بیشتر ستادهای انتخاباتی در سطح شهر هستیم و همین ستادها با پخش موسیقی، کارناوال‌های شادی و … برای مردم و شهروندان ایجاد مزاحمت کردند که باید از سوی شورای نظارت بر انتخابات پیگیری شود.