سجادی فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه سه کاندیدای انصرافی در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه شامل مهدی برزگر بادله، علی دست‌باز و رمضانعلی مهتابی پس از تایید صلاحیت، انصراف خود را اعلام کردند، افزود: در حال حاضر، 15 نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند.

سجادی فرماندار بهشهر: سه کاندیدای انصرافی در حوزه شرق مازندران/ بیش از 10 هزار رای اولی

 

 

 

به گزارش شرق پرس سیدخالق سجادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه آماری از جمعیت و تعداد رای‎دهندگان همچنین رأی اولی‎ها در این حوزه پرداخت.

 

 

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه ۳۱۹ هزار نفر و تعداد واجدان شرایط رای نیز ۲۲۵ هزار نفر است، اظهار کرد: بهشهر دارای ۱۶۲ هزار جمعیت و ۱۱۳ هزار رای‌دهنده است که از این تعداد، ۵ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی هستند.

 

 

فرماندار بهشهر بیان داشت: جمعیت شهرستان نکا نیز ۱۱۷ هزار نفر است که ۶۲ هزار نفر واجد شرایط رای و ۴ هزار و ۱۰۰ نفر نیز رای اولی هستند.

 

 

جمعیت گلوگاه نیز ۴۰ هزار بوده که ۲۹ هزار نفر آنها واجد شرایط رای و یک‎هزار و ۱۰۰ نفر آنها رای اولی هستند.

 

 

رئیس حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، درباره تعداد شعبه‌های اخذ رای نیز به‎ترتیب شهرستان‎ها، اظهار کرد: در بهشهر  ۱۲۹ شعبه اخذ رأی شامل ۷۸ شعبه شهری، ۵۱ شعبه روستایی و از مجموع آنها نیز ۲۶ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

 

 

این مسئول گفت: در نکا نیز ۱۲۲ شعبه اخذ رای شامل  ۹۲ شعبه شهری و ۳۰ شعبه روستایی همچنین از مجموع آنها نیز ۳۷ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

 

 

وی ادامه داد: در گلوگاه نیز ۴۲ شعبه اخذ رای شامل ۲۸ شعبه شهری، ۱۴ شعبه روستایی و از مجموع آنها نیز چهار شعبه سیار هستند.

 

 

سجادی با بیان اینکه ۲۹۳ شعبه اخذ رای در حوزه‌های مذکور داریم و در هر شعبه نیز دو صندوق و به‌طور میانگین ۲۰ نفر برای انجام کارهای اجرایی، نظارتی و امنیتی دخیل هستند، افزود: حدود ۶ هزار نفر برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه در شهرها و روستاهای تابعه حوزه‌های مذکور ساماندهی شده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه شامل مهدی برزگر بادله، علی دست‌باز و رمضانعلی مهتابی پس از تایید صلاحیت، انصراف خود را اعلام کردند، افزود: در حال حاضر، ۱۵ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند.

 

 

فرماندار بهشهر بر رعایت اصول و اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش مکتوب از سوی نیروهای مردمی و کاندیداها مبنی بر تخلف و یا موارد دیگر به دست ما نرسیده است.

 

 

سجادی بیان کرد: به‌ لحاظ امنیتی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و نیروهای نظامی و انتظامی در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

 

 

به گزارش فارس, وی در پایان با بیان اینکه از کاندیداها و حامیان آنها می‎خواهم تا در ایام تبلیغات به‌ویژه در ایام حزن و اندوه فاطمیه کاری نکنند که شعائر اسلامی زیر سئوال برود، خطاب به کاندیداها، گفت: اخلاق انتخاباتی رعایت شود، آن چیزی که برای خود می‌پسندید برای دیگران نیز بپسندید، حرمت یکدیگر را حفظ کنید، به راه‌انداختن کارناوال یا ایستادن مقابل ستادها چندان جالب نیست، زیرا مزاحم تردد مردم شده و از نظر اخلاقی درست نیست.