محمدرضا تباکی فرماندار جدید گلوگاه در مراسم تودیع و معارفه گفت: مهمترین هدف بنده ایحاد انسجام و وحدت در جامعه و در بین مسئولان و مردم است تا آرامش در جامعه حاکم و برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

 

 

به گزارش شرق پرس  با حضور امام جمعه گلوگاه، یونسی معاون سیاسی امنیتی وجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی، آئین تودیع ومعارفه فرماندار گلوگاه برگزار و محمدرضا تباکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گلوگاه معارفه شد.

 

 

حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه روزیکشنبه در این مراسم، مسئولیت را امانت دانست و گفت : مسئولیت طعه نیست و ما مامور هستیم تا امانت را به اهلش برسانیم.

 

وی اظهار کرد: وحدت مهمترین مسئله است که گلوگاه باید سرمشق همگان باشد و فرماندار با احاطه به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و…. و با ایجاد تعامل با تمام جریانها، متعلق به همه باشد و احزاب تقویت شوند.

 

 

علیرضا یونسی رستمی در آئین تکریم و معارفه فرماندارگلوگاه اظهار داشت : هر مسئول، نماینده یک جریان، شخص و باند نیست و نماینده دولت و نظام است و باید دردمند مردم باشد و تمام طبقات اجتماعی باید دسترسی به فرماندار داشته و با تمام گروهها باشد و از افراد ترسو، بخیل و ناکارآمد دوری کند.

 

وی ادامه داد: مسئول و فرماندار بعنوان نماینده دولت در شهرستان باید وحدت، همدلی، هم عهدی را رواج داده و متعهد باشد.

 

معاون استاندار مازندران گفت: تمام رفتارهای مسئول زیر ذره بین است و باید مراقب باشیم و به گونه ای عمل کنیم که جوابگوی مردم باشیم و در اخلاق، رفتار و کردار باید الگو باشیم.

 

 

todi-farmandar-galogah51

 

 

یونسی ادامه داد: مسئولیت یک رسالت و تعهد در قبال مردم است و اگر مسئول خداترس نباشد، قدرت برای او تکبر، خودپسندی و غرور و برزگ بینی می آورد و چشم دل کور می شود.

 

وی افزود: توکل بر خدا مهمترین مسئله است که باید خداوند را حاضر و ناظر بدانیم و تمام تلاش دولت بر بکارگیری انسانهای راستگو، صادق و متعهد است و ماهم نظارت داریم.

 

معاون استاندار با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیتهای فراوان منطقه در توسعه مسئله مهم است، یادآور شد: تغییر را مردم باید ببینند و افزایش راندمان حس شود که این مسئله با استفاده از تمام ظرفیتها فراهم می شود.

 

یونسی اضافه کرد: وجود دریا، جنگل، دشت، دسترسی به جاده سراسری، ریل و… از نعمات الهی است که در کنار مشکل بیکاری و اشتغال، با توجه به انقلاب فرهنگی، رفع مشکلات بیکاری و کاهش مشکل معیشتی مردم باید در دستورکار باشد.

 

وی گفت: دولت، عزت اسلام و ایران اسلامی را در جهان می خواهد و همه ما باید برای عزتمندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

 

عیسی قاسمی طوسی، فرماندارگلوگاه در این مراسم، پست ومقام را امانتی دراختیاردانست تا مسئولان خدمت بیشتری ارائه کنند.

 

وی افزود: پل گلوگاه ، آب بندان هشتیکه ، محور گلوگاه به دامغان ازجمله پروژه های مهم در دست اقدام است که امیدوارم با بهره برداری آن طعم خوش خدمت را بچشیم.

 

 todi-farmandar-galogah52

 

قاسمی طوسی گفت: سربازنظام و رهبری هستم و توقعی از نظام ندارم اما امیدوارم نگاه ظالمانه ازگلوگاه برداشته شده و نگاه خوبی از استان نسبت به گلوگاه با توجه به مردم متدین و وفادار به نظام، اعمال شود.

 

محمدرضا تباکی، سرپرست فرمانداری گلوگاه نیز در سخنانی گفت: خدمت در این نظام، وظیفه ای است که بر عهده ما قرار داده شد و این آرامش ما مدیون رشادتهای شهدا و رزمندگانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس فراهم شد.

 

وی گفت: مهمترین هدف بنده ایحاد انسجام و وحدت در جامعه و در بین مسئولان و مردم است تا آرامش در جامعه حاکم و برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

 

در این مراسم با تجلیل از خدمات دو ساله عیسی قاسمی طوسی، فرماندار سابق، محمدرضا تباکی بعنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه معارفه شد.

 

 

 

 

 

 

ایرنا