مرعشی با بیان اینکه برای رسیدن به اجماع اصلاح طلبان در شرق مازندران تدابیری اندیشیده شده است عنوان کرد: بر اساس دستو رالعمل هایی که در شورای عالی سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان نهایی شد در هر حوزه انتخابیه مجمعی خواهیم داشت

به گزارش شرق پرس  حسین مرعشی در سومین همایش استانی حزب کارگزاران با عنوان مذاکره ملی در مسیر فردای بهتر که در سالن هوتو بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: هر گونه اجماع اصلاح طلبان  بعد از تایید صلاحیت توسط  شورا ی نگهبان خواهد بود.

 

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه برای رسیدن به اجماع اصلاح طلبان در شرق مازندران تدابیری اندیشیده شده است عنوان کرد: بر اساس دستو رالعمل هایی که در شورای عالی سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان نهایی شد در هر حوزه انتخابیه مجمعی خواهیم داشت  به نام مجمع اصلاح طلبان و حامیان دولت که تعداد کرسی های آن را شورای اصلاح طلبان استان تعیین می  کند .

 

kargozaran2

 

 وی ادامه داد: در میان این جمع که عمدتا نمایندگان احزاب ،نمایندگان ادوار مجلس و مدیران دوره های گذشته به همراه فعالان مذهبی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مناطق حضور دارند با توجه به سوابق و اطلاعات  تصمیماتی گرفته می شود و  اصل بر آن است که دوستان بپذیرند.

 

 سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: اجماع اصلاح طلبان اگر در خود حوزه قابل حل و فصل  نبود در استان و در سطح ملی ورود پیدا می کنیم.

 

مرعشی  در خصوص سیاست خارجی دولت گفت : کشور ما با هوشیاری تصمیم خوبی گرفت و توانست به سلامتی از مسیرهای دشوار عبور کند و در موقعیت  کنونی غرب بعد از سالها  ایران اسلامی را به رسمیت شناخته و این حقیقتی است که باید عنوان شود.

 

فعال سیاسی اصلاح طلب بیان داشت:غرب به نتیجه قطعی رسیده  که خاورمیانه آشوب زده را فقط ایران می تواند امن کند.

 

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه  دستاورد سیاست خارجی دولت  بسیار مهم است ابراز داشت: برای تقویت  اقتصادی،افزایش سرمایه گذاری و حل مشکلات جوانان و  رفاه مردم باید تلاش کرد تا کارهای مهمی صورت گیرد.

 

 وی یاد آور شد:عده ای در مجلس چقدر سطحی  و نامناسب به مسائل  ایران نگاه می کنند و نمی دانم از ادامه بحرانی تر شدن روابط ایران با دنیا چه سودی می برند؟

 

 وی خطاب به اصلاح طلبان شرق مازندران گفت :اکثریت شما در حوزه انتخابیه تجزیه شدید و اقلیت بر شما  حاکم شد و کرسی تان در مجلس به  نفع منافع شما نبوده است.

 

مرعشی انتخابات پیش روی مجلس را انتخاباتی مهم دانست و  ادامه داد: سیاستمداران بزرگی را در منطقه می بینم و برای همه کاندیدای اصلاح طلب احترام قائلم یادتان باشد هر کس به نظر جمع احترام نگذاشت باید از او فاصله گرفت تا کلاه سرمان نرود اصلاح طلبان اگر متفرق شوند  شکست می خورند  .

در ادامه این همایش دکتر ایوب برزگرنژاد  گفت: بیان کلی حزب کارگزاران گفتگوی ملی است ما باید  راه  برون رفت از مشکلات را پیدا کنیم .

فعال سیاسی شرق مازندران افزود: متاسفانه کسانی از گفتگو و گفتمان فرار می کنند که منطقی نداشته باشند.

 

kargozaran1

دکتر برزگر نژاد تصریح کرد: مسیر ما گفتگو است و با نگاه به افق روشن به حرکت خود ادامه خواهیم داد و با  نگاهی که به آینده داریم  باید فردای ما از امروز بهتر باشد.

 

وی عنوان کرد:باید از گذشته درس بگیریم و با رعایت اصول گفتگو و مذاکره  خود محوری را کنار گذاشته و به خرد جمعی برسیم هر گاه  که  خود محوری اتفاق افتاد   مردم ، گفتمان اصلاح طلبی و کشور متضرر شدند.

 

 فعال سیاسی شرق مازندران ابراز داشت: من  باید به ما تبدیل شود اگر هر کسی  هم با منیت خود فضای کشور و گفتمان را سمت اصلاح نبرد  آن من منی شیطانی است.

 

 دکتر برزگر نژاد در خاتمه خاطر نشان ساخت:گفتمان اصلی این مملکت مردم هستند .مردم ما  سختی ها ی فراوانی را  کشیده اند با احترام به نظر مردم و  با نگاه جمعی باید به نقطه ای که آرزوی ماست برسیم.
سکینه نوری