ربیع فلاح گفت: این رسانه‌ها اختلاف استاندار و معاون سیاسی را بیان می‌کنند و من اعلام می‌کنم این حرکت‌های مضحک نمی‌تواند اتحاد مدیران را به هم بزند، به این رسانه‌ها هشدار می‌دهم که منافع شخصی خود را به منافع استانی تشخیص ندهند

rabi-fallah19

 

به گزارش شر ق پرس ربیع فلاح صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران، اظهار کرد: امسال بودجه استانی و ملی از افزایش مناسبی برخوردار بود و استفاده از تبصره‌های بودجه در دستور کار مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد.

 

 

 

وی با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: تهیه طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های قابل واگذاری باید صورت گیرد و طرح‌های اولویت‌دار در بودجه ۹۴ ارائه شود.

 

 

 

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز توسعه استان برای برخی از رسانه‌ها موضوع ریشه‌ای نیست، ادامه داد: این رسانه‌ها اختلاف استاندار و معاون سیاسی را بیان می‌کنند و من اعلام می‌کنم این حرکت‌های مضحک نمی‌تواند اتحاد مدیران را به هم بزند، به این رسانه‌ها هشدار می‌دهم که منافع شخصی خود را به منافع استانی تشخیص ندهند.تلاش کردیم از همه سلایق که برای توسعه استان مفید باشد استفاده کنیم.

 

در ادامه این نشست نماینده مردم جویبار، سیمرغ، سوادکوه و قائم‌شهر نیز گفت: هر فردی که به عنوان استاندار منصوب می‌شود، از فردای آن روز شایعاتی نسبت به تغییر آن استاندار شروع می‌شود.

 

هادی حسینی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس، استانداری و به‌ویژه معاونت سیاسی نقش مهمی دارد، افزود: اختلافی میان استاندار و معاونان وی ندیدم و نمایندگان مازندران هم تلاش می‌کنند که استان رو به جلو حرکت کند. سهم مازندران از بودجه ملی اصلاح شده و به اندازه سهم استان بودجه داریم و اختصاص‌ها به موقع صورت می‌گیرد.

 

این مسئول با بیان اینکه از رسانه‌های استان تقاضای همکاری دارم، گفت: هم‌دلی و هم‌زبانی در تمام سطوح باید صورت گیرد و رسانه‌ها هم در این زمینه تأثیرگذار هستند.

 

 

 

فارس