طی یک مراسمی از زحمات محمدمهدی محمدی تاکامی در زمان مسئولیت اداره كل شهری و شوراهای استانداری مازندران تقدیر و و فرهاد عسكری که پیش از این شهردار بابل بود و همشهری استاندار به شمار می‌رود بعنوان جایگزین وی معارفه شد.

ادامه تغییرات در استانداری مازندران/ سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران معارفه شد

 

 

به گزارش شرق پرس،پس از برکناری به یکباره حسین حسن‌نژاد مدیرکل سیاسی استاندار مازندران که از معدود مدیران استانی منطقه شرق مازندران به شمار می رفت آنهم در آخرین روز کاری قبل از تعطیلات عاشورا، دومین تغییر در استانداری مازندران امروز با خبر جابه‌جایی در سرپرستی امور شهرداری‌های استانداری مازندران صورت گرفت.

 

 

 

مراسم معارفه سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران با حضور کارکنان حوزه شهری و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

 

 

علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مردم مازندران زیباترین جلوه‌های عاشورای حسینی را در شهرهای مازندران متجلی ساختند.

 

 

وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری‌ها و حساس بودن وظایف اداره کل شهری و شوراها گفت: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و به همین دلیل مسئولیت ما در حوزه شهری و روستایی بسیار مهم و حساس است.

 

 

نبیان تاکید کرد: ۵۸ شهرداری در مازندران اقدامات خوبی در حوزه فضای سبز، پسماند، نظارت بر ساخت و ساز در دوسال گذشته انجام داده‌اند ولی این کافی نیست.

 

 

وی خواستار نظارت بیشتر بر فعالیت شهرداری‌های مازندران شد و گفت: در حوزه شهرداری فعالیت‌ها و کارهای زیادی باید انجام شود هر چند در زمینه فضای سبز و پسماند اتفاقات خوبی در استان انجام شده است.

 

این مسئول در پایان از زحمات محمدمهدی محمدی تاکامی در زمان مسئولیت اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران تقدیر و و فرهاد عسکری که پیش از این شهردار بابل بود و همشهری استاندار به شمار می‌رود را به عنوان سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران معرفی کرد.

 

 

به گزارش ایسنا، گفته می‌شود تغییرات دیگری نیز در استانداری مازندران صورت گرفته است.