دامادی با بیان اینکه تفاهم سیاسی ایران و 1+5 یک موفقیت تاریخی برای کشور و انقلاب به حساب می آید، ادامه داد: به هر حال از بین بردن تحریم ها و ارتباط با دنیا یک خواست ملی بوده چرا که هیچ عقل سلیمی انزوا را نمی پذیرد.

 

دامادای نماینده ساری از بین بردن تحریم‌ها و ارتباط با دنیا یک خواست ملی بود  nhlh

به گزارش شرق پرس, نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تفاهم سیاسی ایران و ۱+۵ را یک موفقیت تاریخی برای کشور و انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: از بین بردن تحریم ها و ارتباط با دنیا یک خواست ملی بوده است.

 

محمد دامادی ضمن تبریک به مناسبت تفاهم انجام شده بین ایران و ۱+۵ و قدردانی از حمایت های مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده ابراز امیدواری کرد که روزهای خوشی پیش روی مردم کشورمان باشد.

 

وی با بیان اینکه بیانیه مشترک ایران و ۱+۵ نشان داد تیم مذاکره کننده ایرانی یک تیم حرفه ای و متخصص بوده، اضافه کرد: من فکر میکنم بعد از انتخابات سال ۹۲ در حوزه های سیاسی چهره های متخصص بر سر کار آمدند و راهبردهای ایران در منطقه بهبود یافته است. اگرچه من فقط به روی صحنه نگاه نمی کنم و معتقدم تیم پشت صحنه مذاکره که مثل دانه های تسبیح بودند مجموعه هماهنگی بودند و مثل یک تیم هماهنگ عمل کردند.

 

دامادی با بیان اینکه تفاهم سیاسی ایران و ۱+۵ یک موفقیت تاریخی برای کشور و انقلاب به حساب می آید، ادامه داد: به هر حال از بین بردن تحریم ها و ارتباط با دنیا یک خواست ملی بوده چرا که هیچ عقل سلیمی انزوا را نمی پذیرد.

 

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: کسانی که قطعنامه ها را کاغذ پاره می خواندند باید پاسخگو می بودند و امروز بهترین پاسخ به آنها موفقیت دولت فعلی است.

 

وی با تاکید بر تخصص و تجربه محمد جواد ظریف و تیم همراه وی در مذاکرات، گفت: آنها حتی تا قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات به عنوان یک تیم باتجربه و مقبول به حساب می آمدند و تسلط لازم را بر اصول جاذاکرات داشتند.

 

دامادی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده موفق شده ضمن حفظ عزت ملت، دستاوردهای هسته ای را حفظ کند، ادامه داد: دولت موفق شده بعد از دو سال به یکی از وعده های انتخاباتی اش جامه عمل بپوشاند و در بحث توسعه برون زا به موفقیت بزرگی دست یابد و حالا نوبت بازگشت پرقدرت به توسعه درون زاست.

 

این نماینده مجلس با اشاره به تاثیر همنوایی دولت و ملت در توسعه داخلی تصریح کرد: انتظار می رود موفقیت امروز دولت از مشکلات مردم در حوزه های سیاسی و اقتصادی گره گشایی کند و موجب شود قفل های بیکاری و تورم باز شود.

 

تابناک نوشت: وی با تاکید بر لزوم برخورد دولت با رانت خواری و فساد اقتصادی ناشی از تحریم ها اضافه کرد: درخواست من از رسانه های نزدیک به دولت این است که شرایط و سختی مذاکرات را برای مردم تبیین کنند تا دستاوردهای آن برای مردم مشخص شود.