ربیع فلاح استاندار مازندران با بیان اینکه حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم افزود, به بنده اعلام شد که خودتان را به عنوان استاندار در دولت بعدی هم آماده کنید که من عرض کردم دیگر نمی‌توانم.

استاندار مازندران ربیع فلاح: در دولت بعدی نخواهم بود / حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم

 

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر ربیع فلاح‌ استاندار مازندران در نشست خبری پایان سال ۹۴ به برخی پرسش ها درباره مسائل حاشیه ای نیز پاسخ داد.

 

 

استاندار در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه اصلاح‌طلبان مازندران به دنبال تغییر وی هستند، اظهار داشت: درباره تغییر استاندار با دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا در تعامل هستم. گروه‌های مختلف سیاسی در استان نیز به دنبال حذف یکدیگر نیستند و تعامل مثبتی در این زمینه وجود دارد.

 

 

ربیع فلاح در ادامه افزود هیچ تنش سیاسی در مازندران وجود ندارد و این موضوع که گروه‌های سیاسی در استان به دنبال حذف یکدیگر باشند به صفر رسید. 

 

 

وی همچنین گفت: به بنده اعلام شد که خودتان را به عنوان استاندار در دولت بعدی هم آماده کنید که من عرض کردم دیگر نمی‌توانم.

 

استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران در پایان گفت: حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم چون به مدیریت خودم شک ندارم و به نظر من به جای بحث‌های سیاسی باید به دنبال ترویج و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش اعتیاد و طلاق و مسائل اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند بود.