شمشیربند گفت: استعفا از عضويت در شورا در صورتي كه تنظيم شود مي بايست از سوي هيأت رئيسه وصول شده و برابر قانون در مورد آن اقدام شود اما در مورد مهندس نقيبي اين امر اساسا صورت نگرفته و خبر مربوط به آن تكذيب مي شود.

استعفای فرامرز نقیبی از شورای شهر تکذیب شد

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری شایعه استعفای فرامرز نقیبی عضو این شورا را تکذیب کرد .
 
 

به گزارش شرق پرس علیجان شمشیربند در جلسه شورای شهر ساری، با اشاره به اخباری که در مورد استعفای فرامرز نقیبی از عضویت در شورا منتشر شده تصریح کرد: تاکنون هیچ متنی مبنی بر استعفای مهندس نقیبی به رویت اینجانب نرسیده و بنده صریحاً این موضوع را تکذیب می کنم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: استعفا از عضویت در شورا در صورتی که تنظیم شود می بایست از سوی هیأت رئیسه وصول شده و برابر قانون در مورد آن اقدام شود اما در مورد مهندس نقیبی این امر اساسا صورت نگرفته و خبر مربوط به آن تکذیب می شود.

 

 

شمشیربند افزود : جای شکرگزاری دارد که یکسال از فعالیت شورای چهارم با موفقیت طی شد و لذا از هیأت رئیسه قبلی و از همه همکاران به جهت همراهی و همکاری صمیمانه در رسیدگی به مسایل شهر تشکر می کنم.

 

 

رئیس شورای شهر ساری همچنین با قدردانی از اعضای شورا که با اتفاق نظر و در فضایی آرام اقدام به انتخاب هیأت رئیسه جدید کردند ،تاکید کرد:اکنون باید تلاش کنیم در جهت خشنودی خداوند و جلب رضایت مردم گام برداریم و من اول به خودم توصیه می کنم که صادقانه تلاش کنم و قول می دهم کاری کنیم که با همراهی مردم، شهرمان با سرعت بیشتری به سمت توسعه برود.

 

 

به گزارش مهر, وی از همکاران خود خواست تا از هر گونه کمک به هیأت رئیسه جهت تعامل با شهرداری و خدمت رسانی بهتر به مردم دریغ نکنند و افزود: اکنون بحمدالله   فضایی دوستانه توأم با پذیرش قواعد مردم سالاری در شورا فراهم است و باید از این فضا درجهت انجام وظایف خود یعنی تصمیم گیری و نظارت دقیق سود ببریم چرا که توفیق ما در گرو رعایت اصول کار شورایی است.