مسعود فلاح سرپرست فرهنگ و ارشاد بهشهر گفت: مردم قطعاً انتظار ترسیم درست و واقعیت ها را دارند و یکی از وظایف مهم رسانه ها نشان دادن واقعیتها و یادآوری به کاندیداها برای استواری بر حرف ها و قول هایشان به مردم است.

fallah-ershad-behshar

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس،مسعود فلاح در نشست با خبرنگاران که در ساختمان فرهنگ ارشاد برگزار شد با بیان اینکه در سال ۹۴ دو موضوع بسیار مهم در پیش است اظهار داشت: در اسفند ماه امسال دو انتخابات مهم و اساسی در پیش روی داریم، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی، کسانی را انتخاب کنیم که به عنوان یک خادم نگاهی دلسوز به مردم و جامعه داشته باشند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه و خبر دیده بان های اساسی و مهم هستند و امیدواریم که در امر انتخابات خوب دیده بانی کنند، انها حلقه واسط میان مردم و کارگزاران و مسئولین هستند و چشم و گوش مردم و به نیابت از مردم نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در برگزاری صحیح و پر شور و نشاط خواهند داشت.

 

وی گفت: در بحث انتخابات گروههای مختلف و شخصیت متفاوت به عنوان کاندیدا وارد صحنه می شوند و در این مسیر تا روز انتخابات و تا شمارش آرا از بسیاری صحبت ها مصون نخواهیم ماند و برای موفقیت باید سعی کنیم دیگران را تخریب نکنیم، مردم قطعاً انتظار ترسیم درست و واقعیت ها را دارند و یکی از وظایف مهم رسانه ها نشان دادن واقعیتها و یادآوری به کاندیداها برای استواری بر حرف ها و قول هایشان به مردم است.

 

 

فلاح اظهار داشت: یکی دیگر از وظایف خطیر رسانه ها شناسایی و معرفی افرادی است که متعهد هستند و قانونگذاری و نظارت در مجلس را خوب عملی می کنند ودر این راستا مطبوعات و رسانه ها می توانند مانند یک آئینه برای مردم باشند و برای مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند و مردم را تا پای صندوق های رای همراهی کنند.

 

این مقام مسئول با بیان به اینکه مهمترین نیاز مردم ما وحدت و همدلی می باشد عنوان کرد: رسانه ها باید در این بخش تلاش کنند که وحدت و همدلی و تشویق و ترغیب را در دل مردم بوجود بیاورند، رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و نباید بکذارند رسانه های غرب و نظام سلطه در این ایام باتبلیغات مخرب و بزرگ نمایی ها و… پیشتازی کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: تمام دنیا باید بدانند و بفهمند که ایران حق بوده و بجز حق و حقیقت چیز دیگری نیست، اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است و ما به عنوان سربازان جمهوری اسلامی باید این اعتماد راسرمایه گذاری کنیم و نمایندگانی را به عرصه برسانیم که بتوانند از حق و حقوق مردم دفاع کنند.

خبرنگار: نیلوفر عنقا