قادری در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی اعتبارت امسال میاندورود 14 میلیارد و 327 میلیون تومان برای این شهرستان اختصاص داده شد.

فرماندار میاندورود اعتبارات امسال بیش از 14 میلیارد تومان اختصاص یافت

 

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر اسوه دولتمردان هستند به گونه ای که در دوران خدمت خود با صداقت و خلوص قلب به مردم خدمت کردند.

 

 

 

 

وی افزود: فرقی نمی‌کند در کدام سنگر مشغول خدمت هستیم هر جا و با هر مسئولیتی باید پیرو ولایت فقیه باشیم و برای آبادانی ایران گام برداریم و مسولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

 

 

قادری گفت: نگاه دولت به  جامعه نگاه سخت افزاری نیست بلکه نگاهی تعاملی و گفتمان است که باید در راستای وظایف خود، ایجاد فضای آرام و پرامید را فراموش نکنیم.

 

 

وی بیان داشت: باید سفارشات و فرمایشات  مقام معظم رهبری را با جان دل گوش کنیم و آن را در عمل نیز اجرا کینم.مهم‌ترین هدف دولت مهار تورم است که  باید با هماهنگی و وحدت  همه مسئولان در جهت  توسعه شهرستان گام‌های موثری برداریم.

 

 

فرماندار میاندورود گفت: در بارندگی اخیر خوشبختانه خسارت چندانی به بخش کشاورزی  وارد نشد و مشکلی برای شهروندان و مسافران به وجود نیامد.

 

 

وی با اشاره به جدیدالتاسیس بودن شهرستان گفت: باید زیرساخت‌ها را جهت توسعه  بیشتر و بهتر شهرستان آماده کنیم و از فضا و امکانات بهره حداکثری را ببریم.

 

 

قادری با اشاره به طرح‌های هفته دولت, گفت: مهم‌ترین طرح‌ها در روستاهای بالادست این شهرستان افتتاح  شد.

 

 

وی گفت: مرکز درمان بستر شهر سورک از امتیازات مهم بهداشت و درمان در این شهرستان است که تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

 

 

به گزارش تسنیم وی در پایان بیان داشت: اعتبارت امسال ۱۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان برای این شهرستان اختصاص داده شد.