شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس با اشاره به وجود 15 هزار و 500 بیکار در شرق مازندران, افزود: بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد که با توجه به این آمار نباید واحدهای صنعتی ما به دلیل بدهی تعطیل شوند.

شاعری : افزایش نگران کننده بیکاری در شرق مازندران قابل پذیرش نیست

 

شرق مازندران:  رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر افزایش شاخص‌های اشتغال در استان، گفت: افزایش بیکاری در شهرهای شرق مازندران نگران کننده است.

 علی محمد شاعری  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در فرماندری نکا، اظهار داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است که باید با روحیه جهادی، مدیریت جهادی گره‌هایی که بر سر راه تولید و اشتغال است را باز کنیم و با داشتن برنامه جهادی به رفع مشکلات بپردازیم.

وی با اشاره به  وجود ۱۵ هزار و ۵۰۰ بیکار در شرق مازندران, افزود: بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد که با توجه به این آمار نباید واحدهای صنعتی ما به دلیل بدهی گاز، برق و یا بدهی به بانک تعطیل شوند.

شاعری تصریح کرد: قانون برای رسیدن به هدف و توسعه بوده که باید قوانینی که مشکل ایجاد کردند بازنگری شود تا تولیدکننده تنها به فکر تولید باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مازندران استانی با ظرفیت بالا بوده که غرب برای گردشگری و شرق مازندران نیز برای صنعت و تجارت فعال است که باید با وحدت و تعامل به رونق اقتصادی منطقه و استان کمک کنیم.

وی گفت: همه مسئولان باید پیگیر مصوبات و قانون، تولیدکنندگان باید به تعهدات خود عمل کرده و بانک‌ها نیز در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی اقدام جدی کنند.

 

 

 

تسنیم