ایشان یادآور شد امنیت ایران در محدوده مرزهایش تعریف نمی شود چراکه انقلاب ایران دشمن جهانی دارد و لذا حاشیه امنیت ما مرزهای جغرافیایی نیست و خارج از مرزها در فلسطین خواهد بود.

میراحمدی امام جمعه گلوگاه

به گزارش شرق پرس, آیت الله میراحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گلوگاه و پس از راهپیمایی روز قدس با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه رمضان به نام روز قدس افزودند: عظمت نامگذاری روز قدس توسط امام(ره) آنقدر وسعت پیدا کرد که سازمان ملل می خواهد این روز را بین المللی اعلام کند.

ایشان یادآور شد امنیت ایران در محدوده مرزهایش تعریف نمی شود چراکه انقلاب ایران دشمن جهانی دارد و لذا حاشیه امنیت ما مرزهای جغرافیایی نیست و خارج از مرزها در فلسطین خواهد بود.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به حمله وحشیانه اسرائیل در این برهه زمانی اظهار داشت: شاید یکی از دلایل حمله اسرائیل به غزه در این ایام بخاطر عصبانیت آنان از پایبندی و موضع قاطعانه تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین باشد.

راهکارهای مقابله با رژیم صهیونیستی

دکتر میراحمدی در ادامه خطبه ها با تاکید بر مقابله با رژیم صهیونیستی راهکارهای مقابله با این غده سرطانی را اینگونه برشمرد:

–    تقویت مقاومت اولین راهکار مقابله با این رژیم است, هم خودمان را تقویت کنیم هم مراقب باشیم که دشمن می خواهد با تحریم مقاومت ما را بشکند.

–    مقاومت باید از طریق رسانه ها و سایتها و تریبون ها تبلیغ شود که بسیار موثر است.

–    تقویت نظامی مقاومت, تا پیروزی آنها به یاری خدا بدست آید. مردم غزه نیز باید مقاومت را از مردم ایران خصوصاً در ۸ سال دفاع مقدس یاد بگیرند, که حتی بعضی از شهرهای آن از نقشه جغرافیایی حذف شد.

–    فشار بین المللی بر رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی باید انجام گیرد تا سازمان ملل به حقوق فلسطینیان تن دردهد.

–    از حربه نفت بعنوان اهرم فشار کشورهای دنیای اسلام بر علیه این رژیم استفاده کنند همانطور که آمریکا از حربه گندم استفاده می کند.

–    طرح پیشنهادی رهبر معظم انقلاب (رفراندوم) که فرمودند مشروعیت اسرائیل بین فلسطینیان به رای گذاشته شود. دولتمردان اسرائیل چنانچه اعتقاد به رای گیری دارند به آن پایبند باشند.

–    انتخاب رهبری واحد در جبهه مقاومت جهت تصمیم گیری اساسی برای پیشرفت در همه امور. همانطور خداوند منان نعمت بزرگ رهبری را به ملت ایران عطا کرده است.

 

با هیچکس تعارف ندارم

 آیت الله میراحمدی در پایان خطبه های این هفته با اشاره به انتقادات مردم نسبت به مسئولین فرمودند:

بنده با هیچکس تعارف ندارم لذا مردم شریف گلوگاه هر نوع انتقادی از بنده و هر اداره ای داشته باشند مستند ارائه دهند و با تمام توان آنرا پیگیری خواهم کرد.