حامیان جبهه سیاسی اصلاح طلبان در میاندورود انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان را شب گذشته در تالار الماس شمال واقع در اسلام‎آباد میاندورود برگزار کردند و با رای حاضرین اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

eslahtalaban57

 

 

به گزارش شرق پرس با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، اصلاح‎طلبان مازندران در مناطق مختلف اقدام به تعیین و معرفی نفرات برگزیده می‎کنند و حامیان این جبهه سیاسی در میاندورود نیز در اقدامی مشابه نشست خود را شب گذشته در تالار پذیرایی الماس شمال واقع در اسلام‎آباد برگزار کرد.

 

 

در این مراسم امیر عادلانی از اعضای برجسته اصلاح‎طلب در سخنانی به اهمیت انسجام اصلاح‎طلبان در شرایط کنونی و با توجه به نزدیک شدن به موعد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و بر استمرار این نشست‎ها تأکید کرد.

 

 

پس از ارائه توضیحاتی درباره انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‎طلبان شهرستان میاندورود توسط اعضای هیئت رئیسه، کاندیداها در زمان مشخص به معرفی خود پرداختند و در پایان مراسم نیز رأی‎گیری انجام شد.

 

پس از شمارش آرا جعفر خایفی، علی‌اکبر مظلومی‎نیا، احمد لاری، میرعابدین حسینی، عباس‌علی علی‌زاده‏، حسین لاری و علی هادی‎نژاد به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند، همچنین عیسی کمالی و مهدی مقتدایی به‎عنوان اعضای علی‎البدل توسط حاضران معرفی شدند.

 

 

 

 

فارس