مجمع عمومی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی رسانه‌های مجازی استان مازندران بعدازظهر سه شنبه ، با حضور 65 مدیر سایت خبری در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان در ساری برگزار شد.

 

resane-majazi5

 انجمن صنفی رسانه‌های مجازی مازندران شاید تنها انجمن استانی رسانه های مجازی کشور باشد که به دلیل تعداد زیاد رسانه ها و سایت های خبری تحلیلی در این استان تشکیل آن احساس نیاز می شد. این انجمن با حضور ۶۵ مدیر سایت از سراسر استان در روز سه شنبه ۳۰ دی برگزار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، مجمع عمومی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی رسانه‌های مجازی استان مازندران بعدازظهر سه شنبه ، با حضور ۶۵ مدیر سایت خبری در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان در ساری برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور پر شور اعضا همراه بود در ابتدا با رأی‌گیری، تعداد اعضای هیئت مدیره از پنج به هفت نفر و تعداد بازرس این هیئت از یک به دو بازرس ارتقا یافت.

 

 

در این مجمع ، نامزدی در انتخابات هیئت مدیره و همچنین انتخاب بازرسان ، با استقبال بیش از ۱۰ مدیر سایت روبه‌رو شد که مدیران سایت‌ها پس از بیان دیدگاه‌ها و معرفی احمالی خود، به انتظار رأی‌گیری نشستند.

 

 

پس از اخذ آرا با حضور ناظر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و همچنین ناظران انتخابات آرا مأخوذه به صورت علنی شمارش شد.

 

 

در نتیجه شمارش آرای اخذ شده ، آقایان عباس رمدانی با ۶۰ رأی، محسن گرجی با ۵۸ رأی، حسن سلحشور با ۴۵ رأی، ابراهیم بوداغی با ۴۴ رأی، عباس مهدوی با ۴۳ رأی، سجاد پیروزپیمان با ۴۲ رأی و سیدحسن موسوی کیاسری با ۴۱ رأی به ترتیب از پایگاه‌های خبری شمال نیوز، شمال فردا، سفیر هراز، انوار نیوز، گردشگر آنلاین، بلاغ و کیاپرس به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن زسانه های مجازی مازندران دذر دوره دوم انتخاب شدند.

 

 

یادآور می‌شود، آقایان محمود احمدی، محسن هدایتی و محمد قلی‌نژاد نیز به عنوان سه عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

 

 

همچنین با کسب اکثریت آرا، آقایان سیدعبدالله مظلومی با ۵۸ رأی و یاسر قربانی با ۵۱ رأی به عنوان بازرسان هیئت مدیره معرفی شدند.

 

 

گفتنی است بیش از ۸۰ رسانه مجازی در این انجمن صنفی عضویت دارند .