علی‌اکبر زلیکانی در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: دلیل برخی از تخفیف‌ها در عوارض را نمی‌دانم و باید بپذیریم در این زمینه اعمال سلیقه می‌شود اما شهردار هم باید در جلسه حضور داشته باشد و به این ادعاها پاسخ دهد.

 

 

عضو شورای شهر ساری از اعمال سلیقه در تخفیف عوارض شهری ساری انتقاد کرد.

zoleykanii51

به گزارش شرق پرس، علی‌اکبر زلیکانی در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: دلیل برخی از تخفیف‌ها در عوارض را نمی‌دانم و باید بپذیریم در این زمینه اعمال سلیقه می‌شود اما شهردار هم باید در جلسه حضور داشته باشد و به این ادعاها پاسخ دهد.

 

وی با بیان اینکه پروژه پل منطقه پل‌گردن هنوز شروع نشده است، افزود: ترافیک در بلوار داراب که مسیر منتهی به این منطقه محسوب می‌شود، بحرانی است.

 

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه احداث مسیر پیاده‌روی حاشیه ریل با عنوان خیابان سلامت مصوب شده بود که هنوز اجرایی نشده است، گفت: به دلیل وضعیت شهرسازی در حاشیه ریل، مردم منطقه برای تردد، پیاده‌رو ندارند و خطراتی متوجه مردم است.

 

در بخش دیگری از این نشست، سیدمحمد جعفری عضو شورای شهر ساری نیز اظهار داشت: نیازمند راهکار فرهنگی و شهرسازی برای منطقه ریل راه‌آهن هستیم.

 

وی با بیان اینکه ایجاد معبرهای شمال و جنوب و زیباسازی، نقطه مثبتی است که به شهرداری برمی‌گردد، افزود: اجرای برخی پروژه‌ها نیازمند اصلاح و متمم قرارداد است.

 

عضو دیگر شورای شهر ساری نیز اظهار داشت: آیا در جامعه مدنی، تعریف اختلاف طبقاتی افراد به میزان تمکن مالی افراد برمی‌گردد و یا اینکه می‌تواند ناشی از پخش نشدن یکنواخت امکانات و خدمات شهری باشد.

 

رضا پیوندی با بیان اینکه آیا خط راه‌آهن و رودخانه می‌تواند در یک شهر، اختلاف طبقاتی ایجاد کند و به اصطلاح مردم این سمت خط راه‌آهن یا رودخانه، با مردم سمت دیگر، تفاوت داشته باشند، تصریح‌ کرد: شرایط مردم آن سوی ریل آهن، به مراتب بهتر از وضعیت مردم در بلوار امام رضا(ع) است که در آن سوی رودخانه تجن قرار دارد.

 

پیوندی با طرح این پرسش که برای مردم آن سوی رودخانه تجن و منطقه امام‌زاده عباس(ع) چه اقدامی انجام داده‌ایم، گفت: ما منتخب مردم هستیم و منتخب منطقه مسکونی خودمان نیستیم.

 

این عضو شورای شهر ساری خطاب به دیگر اعضا، یادآور شد: در کوچه‌پس‌کوچه‌های این مناطق قدم بزنیم و ببینیم پای ما تا کجا در گل فرو می‌رود.