میراحمدی در مصاحبه با خبرگزاری ها و رسانه های شرق مازندران گفت: معلوم نیست مسئولان مازندرانی در غرب مازندران دنبال چه هستند که همه بودجه ها را در آن مناطق هزینه می کنند اما به شهرستان گلوگاه که سرشار از استعداد طبیعی است و ظرفیت بالایی دارد توجه نمی شود.

 

mirahmaddii

میراحمدی امام جمعه گلوگاه با انتقاد از  بی توجهی مدیران استان مازندران  اظهار داشت: گوش شنوایی برای حل مشکلات شهرستان گلوگاه وجود ندارد.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس، دکتر میراحمدی صبح امروز (یکشنبه ) در مصاحبه با خبرگزاری ها و رسانه های شرق مازندران گفت: معلوم نیست مسئولان مازندرانی در غرب مازندران  دنبال چه هستند که همه بودجه ها را در آن مناطق هزینه می کنند اما به شهرستان گلوگاه که سرشار از استعداد طبیعی است و ظرفیت بالایی دارد توجه نمی شود.

 

امام جمعه گلوگاه در ادامه های صحبت هایش افزود: یک سال است که در گلوگاه هستم اما هنوز برخی از مدیران کل برای یک بار هم که شده به گلوگاه نیامدند.

 

ایشان در ادامه  فرمایشات خود با اشاره به اینکه برخی گلوگاه را بهشت پنهان می دانند افزود بعلت مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان,  اینجا بهشت نیست بلکه کویر است.  وی دهک اقتصادی مردم گلوگاه را برابر با صفر دانستند و گفتند عدم رشد اقتصادی این شهرستان مانع پیشرفت منطقه شده است.

 

میراحمدی از سیاسیون خواست تا برای توسعه و پیشرفت شهر در کنار هم باشند و مسائلی مانند ” روکم کنی ” را کنار بگذارند. وی همچنین ادامه داد که انگار در گلوگاه بجای تولید و ایجاد فرصت های شغلی در حال ایجاد بیکاری هستیم چراکه هر سال بر تعداد بیکاران گلوگاه افزوده می شود.

 

وی همچنین با گلایه از عدم استقلال ادارات شهرستانی اظهار داشت: بارها اعلام کردم که ادارات این شهرستان باید مستقل شوند اما ظاهراً گوش شنوایی وجود ندارد.

 

 

وی با انتقاد از وضعیت موجود ادامه داد : مردم باید برای پیگیری کارهای خود  ۲۵ کیلومتری تا بهشهر  را طی کنند  که مشکلاتی مانند تصادفات و تلفات جانی و مالی آنها را تهدید می کند.

 

 

خطیب جمعه گلوگاه گریزی به مسئله بیکاری داشت و گفت :  بزرگترین مشکل گلوگاه  بیکاری جوانان است که برای رفع دائمی این مشکل باید گامهایی برداشته شود و باید فرهنگ سرمایه گذاری و تولید را در این شهرستان نهادینه شود.

 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه با اتقاد از ثروتمندان و صاحبان سرمایه در منطقه گفت: رغبت نداشتن این افراد به سرمایه گذاری باعث می شود تا پای سرمایه گذاران غیربومی را به منطقه باز کنیم.

 

 

امام جمعه گلوگاه راکد ماندن احداث مصلی در گلوگاه را یکی از مشکلات فرهنگی دانست و افزود به نظر می رسد این طرح به ۳۰میلیارد اعتبار نیاز دارد که منبعی برای تامین آن نیز وجود ندارد . وی همچنین نبود دارالقرآن و حوزه علمیه را از مشکلات دیگرفرهنگی  این شهرستان دانست .

 

galogahmosahebe

 

galogahmohaheb2