مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید به اینکه اگر امسال بر مبنای همدلی و همزبانی ملت با دولت است نباید انتقاد از دولت از بین برود، تصریح کرد: انتقاد مکمل همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

hosein-hasannejad5

 

به گزارش شرق پرس، به نقل از فارس حسین حسن‌نژاد در همایش همدلی و همزبانی، دولت با مردم اظهار کرد: دولت‌ها در سایه هم‌نوایی با ملت می‌توانند گام‌های بلند را بردارند.

 

 

وی افزود: دولت نیز می‌تواند با همدلی ملت تصمیم‌های بزرگی برای کشور فراهم کند.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خاطرنشان کرد: براساس فرمایشات رهبری دولت فقط به منظور قوه‌مجریه نیست بلکه دولت به مفهوم عام کلمه است و قوای مقننه و قضایی باید برای همراهی بین دولت و ملت همه تلاش خود را به‌کار ببرند.

 

وی با بیان اینکه همه قوا در سطح کشور باید کمک کنند تا اعتماد بین دولت و ملت برقرار شود، افزود: دولت باید براساس وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهد تا شرایطی ایجاد شود که ملت به دولت اعتماد کند اما همه قوا نیز باید برای اعتماد ملت به دولت اقدامات لازم را انجام دهند.

 

حسن‌نژاد ادامه داد: اگر قرار است یک همدلی و همزبانی منطقی و سازنده در میان ملت و دولت ایجاد شود نیاز است یک تعریف مشترک از فرصت‌ها و قابلیت‌ها شکل گیرد و مردم بدانند دولت با چه امکاناتی و شرایطی باید قدم بردارد تا مردم در این فضا جدی‌تر کمک کنند و همدلی به مفهوم واقعی شکل گیرد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید به اینکه اگر امسال بر مبنای همدلی و همزبانی ملت با دولت است نباید انتقاد از دولت از بین برود، تصریح کرد: انتقاد مکمل همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

 

وی یادآور شد: در انتقاد باید به اصول انقلاب و ارزش‌های اسلامی نگاه ویژه‌ای داشت زیرا باید رعایت کنیم که منافع ملی با نام انتقاد از بین نرود.

 

حسن‌نژاد با بیان اینکه قبل از مذاکرات لوزان جهان نگاه بدبینانه‌ای نسبت به کشور ایران داشت، خاطرنشان کرد: با طرح اتهام ایران در داشتن سلاح‌های هسته‌ای، ایران‌هراسی بزرگی در جهان ایجاد کردند.

 

وی ادامه داد: ایران را به نداشتن منطق مذاکره متهم می‌کردند و تمایلی برای اجرای مذاکرات با ایران در این حیطه نبودند اما دولت توانست شرایطی ایجاد کند تا در مذاکرات لوزان، ایران با عزت به توافقات و پیروزی آبرومند دست پیدا کند.

 

این مسئول تاکید کرد: در گذشته ایران در عرصه حقوقی، همزمان با سه تحریم از جمله تحریم منطقه‌ای اروپا، تحریم فرامرزی و تحریم‌های قطع‌نامه‌ای توسط شورای امنیت برای کشور شکل گرفت.

 

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه در عرصه بین‌المللی قطع‌نامه‌های ظالمانه و وحشتناکی برای ایران ایجاد شده بود، بیان کرد: در چنین فضایی مردم در انتخابات ریاست جمهوری وارد میدان شدند تا توانستند حماسه‌ای تاریخی خلق کنند و با شعار انرژی حق مسلم ماست از حقوق خود دفاع کردند.

 

وی تصریح کرد: حق انرژی هسته‌ای را می‌توانیم با منطق حفظ کنیم و همزمان با داشتن انرژی هسته‌ای تعامل با دنیا داشته باشیم همچنین در مذاکرات توافقات هسته‌ای در لوزان، ملت ایران هم به حق انرژی هسته‌ای خود رسیده و هم چرخه اقتصادی در کشور ایجاد می‌شود.

 

حسن‌نژاد در پایان گفت: بر دنیا ثابت شد که تحریم‌ها بر ملت ایران اثری نداشت و آنها توانستند به حق قانونی خود در حیطه انرژی هسته‌ای دست پیدا کنند البته مردم با قدرت در برابر تحریم‌ها ایستادند تا پیروزی در عرصه بین‌الملل را از آن خود کنند.