ربیع فلاح در جمع انجمنهای صنفی کارگری با اشاره به اتفاقاتی ناخوشایندی که در گذشته در زمینه خصوصی سازی افتاده گفت: دیگر نمی گذاریم این اتفاقات تکرار شود.

بزرگترین ضربه بر پیکر اقتصاد مازندران از اقدامات نابخردانه خصوصی سازی بود

 

 

به گزارش شرق پرس ربیع فلاح جلودار عصر یکشنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان، بازنشستگان و انجمنهای صنفی کارگری در سالن کنفرانس ساختمان دو استانداری اظهار داشت: بزرگترین ضربه بر پیکر اقتصادی مازندران از اقدامات نابخردانه خصوصی سازی گذشته است.

 

 

استاندار مازندران با تاکید بر فعال شدن واحدهای تولیدی مازندران گفت:  کارگران قشر بزرگ و ارزشمند جامعه هستند.

 

 

استاندار مازندران با بیان این که ما در مقابل کارگران وظیفه داریم و مسول هستیم تصریح کرد:کارگران همواره در دین ما مورد توجه بوده اند و مشکلات و مسائل آنها باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

وی تجلیل از کارگران را جزو وظایف خود برشمرد و افزود: این قشر موجب رونق اقتصادی و استقلال کشور می شوندو هر جا توسعه ای هست با حضور کارگران صورت گرفته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: پس از روی کار آمدن دولت جدید همه به دنبال تغییر و عزل و نصب بوده اند اما ما معتقدیم کسانی که کار می کنند در جای خود باقی می مانند و با تغیر افراد تحول صورت نمی گیرد.

 

 

استاندار مازندران با بیان این که خود از طبقه کارگر و کشاورز است ابراز داشت: من به این قشر افتخار می کنم و می دانم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنندکه در احقاق حقوق آنها نباید زمان را از دست بدهیم.

 

 

به گزارش مهر نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اتفاقاتی ناخوشایندی که در گذشته در زمینه خصوصی سازی افتاده گفت: دیگر نمی گذاریم این اتفاقات تکرار شود.