رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت : یکی از توطئه های دشمن؛ برجسته جلوه دادن نقش خدمات پهلوی است لذا دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی باید تدوین گردد.

 

faali54 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه  گفت : یکی از توطئه های دشمن؛ برجسته جلوه دادن نقش خدمات پهلوی است لذا دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی باید تدوین گردد.

 

 

 به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره روزدوشنبه ۶بهمن ماه ۹۳در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی، ضمن تبریک  سی و ششمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و سالروز حماسه مردم انقلابی شهر هزار سنگر آمل علیه تهاجم گروهک ضد انقلاب گفت : سه وظیفه عمده بر عهده این ستاد است که ضروری است در تمام برنامه ها اجرایی شود تا آثار و نتایج آن را در بیرون مشاهده کنیم و برنامه های ستاد از خروجی بسیار خوبی برخوردار باشد.

 

وی، هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی به منظور کاهش موازی کاری از جمله وظایف این ستاد دانست و تاکید کرد : هماهنگی بین دستگاه هایی که موازی کار می کنند و فعالیت هایشان به لحاظ شکلی شبیه به هم هستند از ضروریات است لذا باید این دستگاه ها با هم هماهنگ باشند تا ثمرات و نتایج فعالیت های خود را بیش از پیش در جامعه احساس کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه  ، آسیب شناسی برنامه های فرهنگی را از دیگر وظایف ستاد خواند و ابراز داشت : در بحث وظایف این ستاد آسیب شناسی برنامه ها از مهمترین وظایف است .دستگاه های فرهنگی به عنوان متولیان مسائل فرهنگی باید کارها و فعالیت هایی اجرایی را رصد و آسیب شناسی کنند و در جهت رفع …اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام فعّالی  به جهت دهی برنامه ها با شرایط روز جامعه تاکید کرد و افزود : ما به عنوان متولیان اجرایی برنامه های فرهنگی باید بر اساس مقتضیات زمان حرکت کنیم و به خوبی بر شرایط جامعه آگاهی داشته باشیم و با شناخت فرصتها و تهدیدها بر اساس آنها فعالیت فرهنگی در منطقه اجرایی کنیم.

 

این مسئول فرهنگی وتبلیغی به تیلیغات مسموم دشمنان در شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: با شناخت تهدیدات و فرصت ها بهتر میتوانیم در برابر تیلیغات سوء دشمنان مقاومت کنیم بعنوان مثال در بحث شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز ولایت حضرت ولی عصر (عج) تمام تلاش و سعی دشمن در شبکه های  ماهواره ای این بود که غیبت امام زمان را یک  مسئله تخیلی جلوه دهند لذا جهت دهی به برنامه ها بر اساس شرایط و مقتضیات زمان امری ضروری است.

 

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  در دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران باید در دهه فجر شادمان باشند و احساس غرور و سربلندی کرده و برنامه های شادی را با حفظ شئونات اسلامی برگزار کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ادامه داد: یکی از کارهایی که امروزه دشمن انجام می دهد برجسته جلوه دادن نقش خدمات پهلوی است لذا دستاوردهای  داخلی و خارجی انقلاب اسلامی باید تدوین گردد.

 

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی در پایان تصریح کرد : کشور ایران در اکثر زمینه ها در منطقه خاورمیانه جزء اولین ها می باشد همین بیداری اسلامی و گسترش اسلام در سراسر دنیا از برکات این انقلاب است علیرغم فشارهای موجود که ناشی از اجرای تحریم ها علیه کشور ایران وضعیت زندگی مردم با زمان طاغوت خیلی فرق می کند لذا باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تدوین و در اختیار نسل جدید قرار بگیرد.