صداقت دادستان بهشهر در تشریح جلوگیری از همایش های انتخاباتی گفت: رعایت اخلاق و رفتار در بحث انتخابات بسیار الزامی می باشد و اگر این مراسم و همایش ها قبل از زمان مقرر قانونی با هر عنوانی صورت بگیرد به هرنحو و شکلی ممانعت و جلوگیری به عمل خواهد آمد.

entekhabati1547

به گزارش خبرنگار شرق پرس، علی صداقت دادستان بهشهر در همایش پیشگیری از خشونت و افزایش سلامت روان در خانواده ها که با حضور نیکخواه نماینده استاندارمازندران،اصغری رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از والدین دانش آموزان در مدرسه بنت الهدی در این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: امروز مهمترین مسئله بحث انتخاباتی است که در پیش روی داریم.

 

وی با بیان اهمیت بسیار زیاد انتخابات در سال جاری اظهار داشت: رعایت اخلاق و رفتار در بحث انتخابات بسیار الزامی می باشد و اگر این مراسم و همایش ها  قبل از زمان مقرر قانونی با هر عنوانی صورت بگیرد به هرنحو و شکلی ممانعت و جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

دادستان بهشهر در خصوص فضای مجازی تصریح کرد: امروزه ورود به فضای مجازی به سمت و سویی حرکت دارد که اثرات منفی و مخربی در بین خانواده ها و بخصوص نسل جوان بوجود آورده، والدین باید رعایت  کنند تا فرزندان نیز یاد بگیرند ، دانش آموز یعنی آموزش دانش و صرفا علم نیست بلکه به پرورش هم اطلاق می شود.

 

صداقت گفت: استفاده از تکنولوژی خوب است ولی نباید رها شده باشد ، والدین باید با فرزندان خود رفتاری دوستانه داشته باشند و با محیط مدرسه ارتباط بیشتری برقرار کنند ، بهترین شکل یادگیری و آموزش کودکان در نهاد خانواده و سپس شروع مدرسه یعنی زمان دبستان است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زن و مرد هیچ برتری نسبت بهم ندارند بجز مسئله ایمان و در قرآن هم به کرات گفته شده و بخصوص در بحث طلاق آیات بسیاری آمده ، یکی از معضلاتی که امروزه به وفور دیده می شود مسئله طلاق در بین خانواده ها بخصوص نسل جوان است، از هم پاشیدن خانواده پیامدهای مخربی بدنبال دارد که مهمترین آن بچه های طلاق و بدنبال آن آسیب های اجتماعی که در پی آن بوجود می آید.

 

دادستان بهشهر در پایان افزود: والدین در رفتار و گفتار خود باید دقت کافی به عمل بیاورند و سعی کنند از الفاظ زیبا و درست استفاده کنند تا کودکان از همان طفولیت یادبگیرند، در دوست یابی فرزندان دقیق  باشند و در فضای مجازی نیز نظارت داشته باشند و بدانند که کودکان فراگیری بسیار بالایی دارند و ده قدم از ما جلوتر هستند .

خبرنگارنیلوفر عنقا