فرماندار بهشهر تقدیر از عملکرد خوب ابوالقاسم احمدی در زمان تصدی بخشداری بخش یانه‌سر بهشهر، گفت: حسین نجفی بخشدار جدید بخش یانه‌سر، از جوانان تحصیلکرده و دارای مدرک فوق لیسانس سیاسی و فرزند بزرگوار شهید عیسی نجفی است.   به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم […]

فرماندار بهشهر تقدیر از عملکرد خوب ابوالقاسم احمدی در زمان تصدی بخشداری بخش یانه‌سر بهشهر، گفت: حسین نجفی بخشدار جدید بخش یانه‌سر، از جوانان تحصیلکرده و دارای مدرک فوق لیسانس سیاسی و فرزند بزرگوار شهید عیسی نجفی است.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم تودیع و معارفه بخشدار «یانه‌سر»، گفت: نظام دینی اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری الگوی تمام حکومت‌های اسلامی و جهان است.

محمدتقی نورزاد، به وحدت بین مسئولان و مردم اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی، وحدت و یکپارچگی بین مردم و رهبری از پیروزی انقلاب تاکنون سبب سرافکندگی دشمنان و خنثی‌نمودن توطئه‌های آنها شد.

وی با بیان ایثار ملت بزرگ ایران در خلال دفاع مقدس، گفت: ملت ایران با ایثار، فداکاری و با تقدیم شهدا و ایثارگران، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

نماینده دولت در شهرستان بهشهر خدمت به مردم را افتخار دانست و افزود: مسئولان نظام برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به محرومان را افتخاری بس عظیم می‌داند و از هرگونه تلاشی برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نخواهند کرد.

فرماندار بهشهر بیان داشت: مسئولانی در این نظام موفق و سربلند خواهند بود که خود را وقف مردم کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب ابوالقاسم احمدی در زمان تصدی بخشداری بخش یانه‌سر بهشهر، گفت: حسین نجفی بخشدار جدید بخش یانه‌سر، از جوانان تحصیلکرده و دارای مدرک فوق لیسانس سیاسی و فرزند بزرگوار شهید عیسی نجفی است.

ابوالقاسم احمدی بخشدار سابق بخش یانه‌سر با بیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده در طول ۳۹ ماه تصدی بخشداری، اظهار داشت: اتحاد و همدلی بین مسئولان شهرستانی و بخشداری باعث حل بسیاری از مشکلات منطقه شده است.

حسین نجفی بخشدار جدید بخش یانه‌سر با تقدیر از استاندار و معاون سیاسی استانداری مازندران و فرماندار شهرستان بهشهر نسبت به واگذاری بخشداری یانه‌سر اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت‌های مردمی و مسئولان، خادم خوبی برای مردم منطقه باشم.

در پایان مراسم، ضمن تقدیر از زحمات ابوالقاسم احمدی بخشدار سابق یانه‌سر بهشهر و اهدای هدایایی از سوی فرماندار و تعدادی از دهیارهای یانه‌سر به‌ خاطر تعامل و همکاری خوب در مدت مسولیت بخشداری، با قرائت حکم استاندار مازندران، حسین نجفی بخشدار جدید بخش یانه‌سر بهشهر، منصوب و مشغول به کار شد.

 

/انتهای خبر