قاسمی گفت: در دوره مدیر کل دولت گذشته بنده را به دلیل واهی از مدیریت برکنار کردند گفتند بحث انتقال نیرو نیست بحث انتقال قدرت است! حالا من پس از 2.5 سال نمی توانم مدیری که به سیاست های دولت پایبند نیست را تغییر دهم

در دولت گذشته بنده را به دلیل واهی برکنار کردند

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) علی قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در سلسله نشست های خبری که مانند دیگر ادارات با حضور رسانه های خاص برگزار شد به جنجال برکناری یکی از روسای ادارات شهرستانی واکنش نشان داد و برکناری این فرد را حق طبیعی خود دانست.

 

وی انتصاب رئیس جدید اداره آمل را سیاسی و غیرمنتظره ندانست و گفت: این انتصاب واقعا سیاسی نبود، برای روسای ادارات شاخص هایی وجود دارد که باید درباره آنها پاسخگو باشیم؛ چطور اجازه دهم در دوره دولتی که مسئول اعمال سیاست های آن من هستم فردی قرار داشته باشد که برخلاف آن رفتار کند.

 

قاسمی بیان کرد: در دوره مدیر کل دولت گذشته بنده را به دلیل واهی از مدیریت برکنار کردند گفتند بحث انتقال نیرو نیست بحث انتقال قدرت است! حالا من پس از ۲.۵ سال نمی توانم مدیری که به سیاست های دولت پایبند نیست را با لحاظ شاخص ها تغییر دهم. طبیعی است که مدیری که سیاست های دولت را بپذیرد وارد عرصه می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: حرفه ای شدن آموزش و پرورش نیز همین جاست، چطور دیگران می توانند برای آن تصمیم بگیرند اما مدیرکل نمی تواند برای آن تصمیم بگیرد، رئیس آمل از دو سال قبل می دانست باید برود بارها با اون صحبت شده بود.

 

به گزارش ایسنا, وی تاکید کرد: معتقدیم راه حل نجات کشور راه حل دولت تدبیر و امید است و اصحاب رسانه کمک کنند تا به سمت مسایل جامعه گرایش بیشتری داشته باشیم.