یونسی گفت: در گذشته هم می‌گفتند اصلاح‌طلبی به پایان رسیده و تمام شده است اما در انتخابات دیدید که با یک اشاره نشان داده شد که اصلاح‌طلبان حذف‌شدنی نیستند.

.

yonesiiiیونسی با تاکید بر اینکه مصلحت نیست جناحی را حذف کنیم زیرا این کار نه ‌شدنی بوده و نه به مصلحت کشور است، ادامه داد: در گذشته هم می‌گفتند اصلاح‌طلبی به پایان رسیده و تمام شده است اما در انتخابات دیدید که با یک اشاره نشان داده شد که اصلاح‌طلبان حذف‌شدنی نیستند.

.

به گزارش شرق پرس, حجت‌الاسلام علی یونسی شامگاه جمعه در همایش استانی اصلاح‌طلبان مازندران در سالن اجتماعات پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به انتقاداتی که در این جلسه از رویکرد دولت در مازندران و نحوه انجام تغییرات در مدیران شده بود، افزود: همه نکاتی که گفته شد هر کدام در جای خود مورد تایید بوده و استاندار مازندران نیز فردی انتقادپذیر است.

وی با تاکید بر مشی انتقادپذیری دولت روحانی اظهار داشت: انتقاد موجب پیشرفت امور می‌شود و استاندار مازندران نیز از انتقاد استقبال می‌کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، استان مازندران را یک استان پیشرو در سیاست دانست و افزود: انفجار احساسات و انفجار انتخابات خرداد ۹۲ شما مردم مازندران موجب ایجاد یک موج قوی در سطح کشور و در نهایت پیروزی روحانی در انتخابات شد.

این مسئول با بیان اینکه تلاش مردم مازندران در انتخابات ۲۴ خرداد تبدیل به یک اراده ملی شد و همه سران اصلاح‌طلب با کمک شما توانستند رقبا را غافلگیر کنند، افزود: رقبا فکر نمی‌کردند شکست بخورند و حتی فرمانداران آینده را برای پیروزی مشخص کرده بودند.

وزیر اطلاعات دوران اصلاحات بیان داشت: ما در انتخابات شرکت نکردیم که غنائم بگیریم و روحانی را برای پست و مقام انتخاب نکردیم همان‌طور که انقلاب نکردیم که به ثروت و مکنتی برای خود برسیم.

وی با بیان اینکه مشکل مملکت هیچ یک از گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست، افزود: این تقسیم‌بندی سیاسی بارها مورد تایید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

یونسی با تاکید بر اینکه مصلحت نیست جناحی را حذف کنیم زیرا این کار نه ‌شدنی بوده و نه به مصلحت کشور است، ادامه داد: در گذشته هم می‌گفتند اصلاح‌طلبی به پایان رسیده و تمام شده است اما در انتخابات دیدید که با یک اشاره نشان داده شد که اصلاح‌طلبان حذف‌شدنی نیستند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت فعالیت و پویایی دو حزب اصلاحات و اصولگرایی گفت: مشکل امروز ما بین یک جریان اعتدالگرا، عقل‌گرا و اخلاق‌مدار از طرفی و جریانی است که هیچ از این مسائل نمی‌فهمند و اسلام انقلاب و ولایت فقیه و همه ارزش‌ها را مصادره کرده است.

وی با بیان اینکه جریان مقابل ما نه اصولگرا است و نه اصلاح‌طلب افزود: آنان گروهی هستند که با دادن شعارهای ظاهری روی کار آمدند و ضربه‌ای که  این جناح تندرو به نام اصولگرایی به اصولگرایان زدند غیرقابل جبران است.

یونسی با تاکید بر ضرورت وجود و نیاز کشور به دو حزب اصولگرا و اصلاح‏‌طلب اظهار داشت: گروه جدیدی که معلوم نیست از کجا آمده به همه چیز یعنی انقلاب نظام و رهبری ضربه زده است.

وی با تاکید بر نیاز کشور به فعالیت صحیح و رقابت دو حزب عمده کشور افزود: دولت روحانی یک گفتمان جدید نیست و چون افراط شده مملکت باید به مسیر اصلی خود برگردد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور قومیت ها و مذاهب با تاکید بر امنیت بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: اقتدار و امنیت امروز ایران محصول رهبری و مدیریت و هماهنگی درست است.

علی یونسی تعهد، تخصص اعتدال، درستکاری و امانتداری را ویژگی‌های مدیران دولت اعتدال دانست و افزود: افراطی‌ها و فرصت‌طلبان نباید در دولت تدبیر و امید جایی داشته باشند. دولت در مسیر اداره امور کشور مشکلات فراوانی را پیش رو دارد و باید تلاش کند تا کشور به ریل اصلی خویش بازگردد.

به گزارش فارسع در این نشست تعداد ۵۰۰ نفر از اصلاح‌طلبان مازندران با شعار احیای هویت و کرامت انسانی دور هم جمع شده بودند و سخنرانی‌های فعالان این گروه و تقدیر از برخی جانبازان و خانواده شهدا از محورهای اصلی آن بود.