یوسف پور با اشاره به اینکه برنج به به رنج و سختی توسط کشاورزان، تولید می شود، افزود: حمایت از تولید داخلی در سال 93 باید مصداق عملی مدیران ملی وزارتخانه های مرتبط شود.

yosofpor

امام جمعه موقت ساری با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج در استان های شمالی کشور، از دولت خواست تا با جلوگیری از واردات برنج خارجی، از تولیدکنندگان برنج داخلی حمایت کند.

به گزارش شرق پرس, حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری، اظهار کرد: متاسفانه همین کشورهای عربی، مانع دیگر کشورهای همسایه شده تا به غزه کمک های انسان دوستانه ارسال نشود.

وی با دعوت مومنان به تقوای الهی، افزود: خوشابحال آنانی که با یک ماه روزه داری بر اعتقاد و ایمان خود افزوده و از گناه و زشتی دوری کردند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت روحیه تقوا و دوری از گناهان در بین مومنان در طول سال، تصریح کرد: انسانی که از زشتی و پلیدی دوری کند، زندگی سعادتمندانه ای خواهد داشت.

یوسف پور با بیان اینکه حضور میلیونی مردم ایران در روز قدس، نشانه حمایت آنان از مظلوم است، افزود: متاسفانه برخی کشورهای عربی به کمک استکبار آمده تا غزه را نابود کنند.

وی با اعلام اینکه کشورهای اسلامی نظیر ایران اجازه تخطئه و خدشه به بلاد اسلامی را به استکبار نخواهند داد، گفت: اسرائیل و آمریکای جنایتکار نفس های آخر خود را در منطقه خواهند کشید.

خطیب جمعه موقت مرکز مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه استکبار جهانی با شعار دروغین دموکراسی و حقوق بشر به دفاع از اسرائیل غاصب آمده است، افزود: ردپای کاخ سفید در حوادث عراق نیز نمایان شده است.

یوسف پور با بیان اینکه آمریکا با نقاب مبارزه با تروریسم حامی مالی داعش شده است، گفت: اگر همه کشورهای عربی با یکدیگر متحد شوند در کوتاه ترین زمان ممکن، اسرائیل را از صفحه روزگار محو می کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته فنی و حرفه ای، افزود: باید فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه فصل برداشت برنج کشاورزان مازنی آغاز شده است، گفت: دولت نباید در فصل برداشت برنج و مرکبات کشاورزان اقدام به واردات محصولات خارجی کند.

به گزارش تسنیم, یوسف پور با اشاره به اینکه برنج به به رنج و سختی توسط کشاورزان، تولید می شود، افزود: حمایت از تولید داخلی در سال ۹۳ باید مصداق عملی مدیران ملی وزارتخانه های مرتبط شود.