نیازآذری عضو مجمع نمایندگان مازندران در انتقاد شدیدی ازعدم تعامل استاندار مازندران با نمایندگان مجلس انتقاد و از رویه خلاف مبانی دولت در آستانه ترمیم کابینه ابراز تاسف کرد.

دیگر به ربیع فلاح امیدی نیست / عنان امور از دست استاندار خارج است

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) نیازآذری عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا خاطر نشان کرد : بسیاری از پیگیری های مربوط به طرح های عمرانی حوزه انتخابیه در استانداری معطل مانده و متاسفانه دست استاندار در توجه به بابل می لرزد.

 

وی افزود: به جهت تأمین منافع مردم و همکاری با دولت در فرصت های مختلف استاندار را حمایت نمودیم اما آقای فلاح نسبت به مردم بابل حتی زادگاه خود کم لطفی می کند و مطالبه اهالی شریف جنوب بابل را برای برخورداری از یک پل کاهنده ترافیک که مدت هاست آسایش مردم را سلب نموده بی جواب گذاشته است.

 

نیازآذری افزود: هرچه تلاش می کنیم در راستای منافع مردم به دولت کمک کنیم اما استاندار مازندران با دخالت و ایجاد تنش در حوزه انتخابیه مسیر خدمت به مردم را با چالش مواجه می سازد و این رویه خلاف مواضع دولت و رئیس جمهور است.

 

نماینده بابل گفت: وزرای دولت و معاونین رئیس جمهور با نگاهی کاملا مثبت مکاتبات و درخواست های مردمی نمایندگان را در اسرع وقت بررسی و پیگیری می کنند اما انگار استاندار مازندران خارج از روال دولت عمل می کند.

 

نیازآذری با اشاره به اهمیت منافع مردم گفت: نمی توانم دربرابر بی توجهی استاندار مازندران به سرنوشت شهرستان بزرگ بابل سکوت کنم و علیرغم همه تذکرات، برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان، شهرستان بابل را نادیده می گیرند.

 

وی با اعلام اینکه شهرستان بابل در مدیریت ربیع فلاح مظلوم و مغفول واقع شده از وزیر کشور خواست شخصا مشکلات این شهرستان را رسیدگی کند چرا که دیگر امیدی به ربیع فلاح نیست.

 

نماینده بابل مدیریت سیاسی استان را خارج از قاعده تدبیر و امید خواند و از تصمیمات احساسی در امور سیاسی استان مازندران بشدت انتقاد کرد و افزود ظاهرا بابلی بودن جرم است و مدیران بابلی استان یک به یک دارند ذبح می شوند.

 

نیازآذری افزود: عنان امور از دست استاندار خارج شده و معلوم نیست چه کسی برای استان و شهرستان بابل تصمیم می گیرد و شاید برای زمین زدن بابل عمدی در استان وجود دارد.