در پی اهانت بی شرمانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهر و مهربانی حضرت محمد (ص)، مردم مرکز مازندران در راهپیمای بعد از نماز جمعه این هفته ساری این حرکت توهین آمیز را محکوم کردند.

 rahpeymaee-sari0

نمازگزاران ساروی در پی اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام در راهپیمایی امروز شرکت کردند و فریاد «لبیک یا رسول الله» سر دادند.

 

 

به گزارش شرق پرس، در پی اهانت بی شرمانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهر و مهربانی حضرت محمد (ص)، مردم مرکز مازندران در راهپیمای بعد از نماز جمعه این هفته ساری این حرکت توهین آمیز را محکوم کردند.

 

 

نمازگزاران ساروی پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی ضد استکبار جهانی را با ندای «لبیک یا رسول الله» برگزار و انزجار خود را از حرکت نشریه فرانسوی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام به جهانیان اعلام کردند.

 

 

این راهپیمایی در حالی در هوای بارانی شهرستان ساری برگزار شد که نمازگزاران از سمت مصلی امام خمینی به سمت میدان ساعت حرکت کردند و عشق و ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذاشتند.

 

 

مردم علوی و ولایت‌مدار مازندران در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را سردادند و باری دیگر خشم و نفرت خود را از استکبار غرب به جهانیان نمایش گذاشتند.

فارس