نماینده مردم بهشهر,گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت : رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی به پایان حیات خود رسیده است و در حال دست و پا زدن های پایانی است و به این دلیل باید از تمام توان خود برای پایان دادن به عمر این رژم جعلی استفاده کرد.

mogimi
به گزارش شرق پرس, احمدعلی مقیمی روز جمعه در پایان راهپیمایی باشکوه روز قدس بهشهر در جمع راهپیمایان اظهار کرد : همه دولت‏های استکباری و رژیم‏های نامشروع بین‏ المللی باید در برهه کنونی به خوبی بدانند که ملت‏های مسلمان به فرموده قرآن کریم هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‏ روند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران بیان کرد : صهیونیسم بین‏ الملل و ایادی آن به ویژه در زمان حاضر باید بدانند که مسلمانان جهان به مرحله بیداری اسلامی رسیده‏اند و به هیچ شکلی نمی‏توان آنها را زیر ظلم و ستم نگه داشت.

نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ، اوج گرفتن قیام‏های آزادی‏خواهانه و بیداری اسلامی را نیز از برکات پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست که امروز در سراسر جهان شاهد آن هستیم.

مقیمی اظهار کرد: این رژیم خانه های مردم مظلوم فلسطین و بیت المقدس را به زور اشغال کرده و با انجام دادن این جنایت موجب آواره شدن آنان شده است.

وی ادامه داد : مردم ایران با افتخار و انسجام از نهضت مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند و همچنین در هر جای دنیا مسلمانان مورد ظلم و ستم ظالمان قرار گیرند مردم ایران به دفاع از آن ها به پا برمی خیزند.

به گزارش ایرنا, نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گامی در راستای بیداری اسلامی، همدردی با مردم مظلوم فلسطین و افشاگری علیه رژیم جعلی صهیونیستی است.